تاریخ انتشار: 1395/10/01 15:11
کد خبر: 241486

چهره اخموی منصوریان در تمرین امروز آبی‌ها

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان با چهر‌ه‌ای اخمو در محل تمرین تیمش حاضر شد.
چهره اخموی منصوریان در تمرین امروز آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از شکست مقابل نفت تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در حالی برگزار کرد که ووریا غفوری، محسن کریمی و روزبه چشمی در تمرین امروز حضور نداشتند.

* میثم مجیدی به صورت جداگانه به تمرین پرداخت.

* کاوه رضایی مثل هفته‌های گذشته در تمرین ریکاوری استقلال حضور نداشت و این بازیکن با لباس شخصی در کنار زمین نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شد.

* علیرضا منصوریان امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و با چهره‌ای ناراحت و مغموم برای دقایقی با بهتاش فریبا گفت‌وگو کرد. سرمربی استقلال در حین تمرین امروز چند دقیقه‌ای با خسرو حیدری و امید ابراهیمی به گفت‌وگو پرداخت. منصوریان که روز گذشته تمیش را حذف‌شده می‌دید با چهره‌ای اخمو در خصوص تصمیمات و همچنین نتیجه‌ای که استقلال گرفته،‌ با این دو بازیکن به گفت‌وگو پرداخت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در دو گروه زیرنظر کادر فنی کار تاکتیکی انجام دادند. بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی دیروز حضور داشتند، بعد از 30 دقیقه راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در دو گروه فوتبال انجام دادند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی به پایان رسید که فضای ناراحت‌کننده در محل تمرین کاملاً مشهود بود و سکوت کامل ورزشگاه آزادی را فرا گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndb6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی کوچک به وقت اضافی کشید