تاریخ انتشار: 1395/05/02 12:22
شکایت روشن از معاون حقوقی باشگاه استقلال؛
کد خبر: 272408

حسن روشن: حاضرم تا پای اعدام هم بروم!

مدیر برکنار شده آکادمی باشگاه استقلال گفت: اگر لازم باشد حاضرم به خاطر بازیکنان پایه استقلال تا پای چوبه اعدام هم بروم.
حسن روشن: حاضرم تا پای اعدام هم بروم!

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن روشن بعد از اتفاقات آکادمی استقلال و اظهارات محسن بزرگی معاون حقوقی استقلال می‌گوید: جالب این است که این آقا تشییع جنازه پدر من آمده است و به نظرم می رسد که دست هایی در کار است تا افشارزاده این رفتارها را انجام دهد. من اصلا نمی خواستم به آکادمی استقلال بیایم. ولی وقتی قرار شد که بیایم از 8 ماه پیش برنامه ها را بررسی کردم. این برنامه ها را که دیدم به این خاطر که مربیان از پدران بچه ها پول می گیرند ناراحت شدم. دیدم که این کار در باشگاه استقلال انجام می شود و حتی از وزیر ورزش هم وقت خواستم تا به دیدارش بروم. قطعا از وزیر می خواهم که با مدیرعامل برخورد کند.

 

روشن در پاسخ به شکایت باشگاه استقلال از خودش گفت: البته من هم از این افراد شکایت می کنم و همه این مسائل هم به این دلیل بود که می خواستم به پدر و مادرها کمک کنم. خود این عزیزان در این مدت از نزدیک برخوردها را دیدند ولی متأسفانه این فرد خیلی میزش را دوست دارد و قبل از اننقلاب هم میزش را دوست داشت و بعد از انقلاب هم این را ثابت کرده است. حتی اگر اعدام هم بشوم پیگیر این کار هستم و آمادگی ام را نشان می دهم که برای هر پاسخگویی آماده هستم.

وی ادامه داد: من آماده ام و برای دادگاه هم می آیند ولی بهتر است کسانی که می آیند سابقه داشته باشند. من به هر حال هر حقیقتی باشد را می گویم . من حتی نخوانده مدارک مربوط به اتفاقات قبل را امضا کردم. من نه دنبال آکادمی بودم نه چیزی دیگر. این افراد از 8 ماه پیش دنبال من بودند. ولی باز هم تأکید می کنم که حاضرم تا پای اعدام هم بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez9jp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روشن: بزرگی وقتی من را در باشگاه می‌دید، خوب عرض ادب می‌کرد!
ادامه درگیری ها بین روشن و بزرگی؛