تاریخ انتشار: 1395/10/03 00:02
کد خبر: 241171

پرسپولیس 2-1 خداداد/ چهارمین مصاف

پرسپولیس 2-1 خداداد/ چهارمین مصاف

به گزارش فرتاک ورزشی، خداداد عزیزی فردا برای چهارمین بار به عنوان مربی یک تیم لیگ برتری مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. او در 3 مصاف قبلی، یک پیروزی و دو شکست مقابل سرخ‌های پایتخت به دست آورده است و فردا مقابل برانکو ایوانکویچ قرار خواهد گرفت. این اولین بار است که عزیزی در تهران و در ورزشگاه عزیزی مقابل پرسپولیس می‌ایستد. در هر 3 بازی قبلی تیم‌های او میزبان پرسپولیس بوده‌اند.

عزیزی اولین بار در لیگ هفتم وقتی سرمربی ابومسلم مشهد بود مقابل پرسپولیس افشین قطبی قرار گرفت. در آن بازی با پرسپولیس با دو گل محسن خلیلی و یک گل علیرضا نیکبخت واحدی 3-0 میزبانش را شکست داد. چند هفته بعد خداداد از هدایت تیمش کنار گذاشته شد.

در لیگ هشتم خداداد سرمربی تیم پیام مشهد شد. در بازی رفت در مشهد، پرسپولیس باز هم تیم عزیزی را شکست داد. نیکبخت واحدی و کریم باقری برای پرسپولیس و اشپیتیم آرفی برای پیام گلزنی کردند. در آن مقطع هدایت پرسپولیس را نلو وینگادا برعهده داشت. خداداد این بار هم به پایان فصل نرسید و چند هفته بعد از پیام جدا شد.

آخرین مصاف خداداد مقابل پرسپولیس اما با پیروزی تیم او همراه شد. خداداد در اواخر لیگ هشتم هدایت استقلال اهواز قعرنشین را برعهده گرفت و در هفته ماقبل آخر موفق شد پرسپولیس را در اهواز با نتیجه 2-1 شکست دهد. هادی خنیفر و محمد فعال برای استقلال اهواز گل زدند و تک‌گل پرسپولیس را هم ابراهیم توره به ثمر رساند. در آن فصل خداداد در نهایت موفق شد استقلال اهواز را در لیگ برتر نگه دارد. وینگادا در این بازی سرمربی پرسپولیس بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwmr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج طارمی بازهم امیری خواهد بود؟