تاریخ انتشار: 1395/05/02 15:11
کد خبر: 272382

جدیدترین واکنش پرسپولیس در قبال بازیکن استقلال

اقدام غیر قانونی مدافع پرسپولیس در انعقاد قرارداد با باشگاه دیگر بدون اخذ رضایت از باشگاه پرسپولیس، سریال جدیدی را به راه انداخته است
جدیدترین واکنش پرسپولیس در قبال بازیکن استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، اقدامات حقوقی و پیشگیرانه‌ای در همان ابتدای امر از جانب باشگاه و از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد.

 به گزارش کاپ،علی جمشیدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در توضیح اقدام‌های حقوقی باشگاه در پرونده کنعانی‌زادگان اظهار داشت: اقدامات حقوقی باشگاه در این پرونده در همان ابتدای امر آغاز شد. در این ارتباط نامه‌نگاری‌های لازم با مراجع ذیربط صورت گرفت تا موارد پیشگیرانه مانند جلوگیری از ثبت قرارداد و صدور کارت بازی با توجه به وجود قرارداد با این باشگاه صورت بگیرد که نظر به تقدیم اسناد مثبته، صحت این ادعاها کاملا محرز و مسلم شده است.

در این مدت به دور از هرگونه هیاهو مراتب با جدیت پیگیری شده است و خوشبختانه اسناد موجود از جمله وضعیت نظام وظیفه مشارالیه موید حقانیت باشگاه پرسپولیس است.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با توجه به خواست هوادارانش و در مقام دفاع از حقوق حقه باشگاه پرسپولیس در راستای احترام به مقررات و قوانین مرتبط با جدیت این پرونده را دنبال می‌کند و بر همین اساس همه اقدم‌های قانونی انجام پذیرفته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9gqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی ها و قرمز های پایتخت باز هم به جان هم افتادند