تاریخ انتشار: 1395/10/03 09:51
کد خبر: 241132

انتخاب ما استیماچ بود، نه منصوریان!

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نظر ما این بود که استیماچ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود ومنصوریان یا یک مربی دیگر در کنار او به عنوان دستیار حضور داشته باشد.
انتخاب ما استیماچ بود، نه منصوریان!

عباس کردنوری در خصوص اختلافات پیش آمده در هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم اختلافات به وجود آمده بین اعضای هیئت مدیره به رسانه‌ها کشیده شده اما چه بهتر بود که این اختلافات به بیرون از هیئت مدیره درز پیدا نمی‌کرد.

وی افزود: در شریاطی فعلی استقلال در موقعیت حساسی قرار دارد و اعضای هیئت مدیره باید نسبت به این موضوع واقف باشند و اجازه ندهند تنش وارد تیم شود. بدون شک اختلافاتی که بین اعضای هیئت مدیره وجود دارد به تیم هم انتقال پیدا می‌کند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در خصوص عملکرد منصورین در تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: زمانی که منصوریان به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شد مسعود معینی با انتخاب او کاملا موافق بود اما من به منصوریان گفتم اگر تفکراتت در تیم نفت جواب داد دلیلی ندارد این تفکرات در استقلال هم جواب بدهد.

کردنوری ادامه داد: در آن زمان منصوریان تنها گزینه ما بود. البته قبل از این اتفاق یک شورا برای انتخاب سرمربی استقلال تشکیل شد که در آن من، معینی، مرحوم پورحیدری، روشن و ... حضور داشتیم و نظر ما این بود که استیماچ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود. ما به دنبال این بودیم که در کنار استیماچ یک مربی جوان مثل منصوریان قرار دهیم تا با فضای مربیگری در استقلال بیشتر آشنا شود. شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد منصوریان دو سال دیگر یک مربی کارکشته برای استقلال می‌شد.

وی با اشاره به این که گزینه‌های خارجی مطرح شده برای جانشینی منصوریان مربیان خوبی نیستند گفت: این مربیان را هیچ تیمی نمی‌خواهد. مربی خارجی باید اثرگذار باشد نه این که هر مربی بیکاری را به کشورمان بیاوریم. فعلا هم بهترین کار، حمایت از منصوریان است. اگر تغییراتی در میانه فصل انجام بگیرد باید قید لیگ برتر و لیگ قهرمانان  آسیا را بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eodna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال خانه تکانی اساسی در هیئت مدیره استقلال