تاریخ انتشار: 1395/10/03 10:37
کد خبر: 241128

راهکار پرسپولیس برای منصرف کردن انصاری از رفتن به تیم چینی

پرسپولیسی‌ها وضعیت خوبی در لیگ دارند اما از دست دادن چند مهره، برانکو را نگران کرده است.
راهکار پرسپولیس برای منصرف کردن انصاری از رفتن به تیم چینی

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و در ظاهر همه چیز آماده است تا این تیم قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد. اما شرایط نیم فصل دوم پرسپولیس با وضعیت نیم فصل متفاوت خواهد بود. احمد نورالهی و امید عالیشاه دو بازیکنی بودند که اخیرا تصمیم گرفته اند از پرسپولیس جدا شوند و به تراکتورسازی بروند تا خدمت سربازی خود را بگذرانند.
اما در کنار این دو نفر، محمد انصاری هم ممکن است از پرسپولیس جدا شود. انصاری از تیم چینی پیشنهاد دارد و پول زیادی که نصیبش می‌شود، وسوسه‌اش کرده تا به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. اما پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند در این وضعیت، انصاری هم تنهایشان بگذارد. به همین دلیل به فکر افتاده اند تا مانع جدایی این بازیکن شوند.
راهکاری که باشگاه پرسپولیس به آن فکر می‌کند، دادن پول بیشتر به محمد انصاری است. پرسپولیسی‌ها به انصاری قول داده اند در صورتی که پیشنهاد تیم چینی را رد کند و در پرسپولیس بماند، پولی بیشتر از رقم ثبت شده در قراردادش به او پرداخت خواهند کرد. این همان راهکاری بود که در اولین سال درخشش مهدی طارمی به ذهن مدیران باشگاه پرسپولیس رسید و در حالی که این بازیکن یکی از بهترین گلزنان آن فصل بود، رقمی حدود 150 میلیون تومان قراردادش بود که اصلا با دیگر مهاجمان گلزن لیگ قابل مقایسه نبود. بنابراین باشگاه پرسپولیس در آن فصل قرارداد طارمی را دو برابر کرد تا این بازیکن هوای رفتن به سرش نزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a85w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه برانکو برای ترکیب پرسپولیس در نیم فصل دوم