تاریخ انتشار: 1395/05/02 16:14
کد خبر: 272365

بازگشت طارمی در لیگ قهرمانان آسیا مشکل‌ساز می‌شود؟

ممکن است بازگشت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس دردسرساز شود.
بازگشت طارمی در لیگ قهرمانان آسیا مشکل‌ساز می‌شود؟

سرویس لیگ یرتری فرتاک ورزشی،هنوز تکلیف مهدی طارمی برای حضور در مسابقات لیگ برتر شانزدهم مشخص نشده و کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم پاسخی قطعی به باشگاه پرسپولیس نداده است.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بدون صدور ITC از فدراسیون فوتبال ایران با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه قرارداد رسمی امضا کرد اما حدود 20 روز بعد به پرسپولیس برگشت و این بار قراردادی رسمی با باشگاه پیشین خود به امضا رساند.

یکی از اعضای کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به حوادث اخیر سیاسی در ترکیه به میزان گفت: گفت: این اتفاق برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داده و باشگاه پرسپولیس باید تکلیف آن را روشن کند و از مفاد قرارداد طارمی با باشگاه ترکیه‌ای با خبر شود.

وی ادامه داد: طارمی زمانی که به ترکیه رفت، با پرسپولیس قرارداد نداشت به همین دلیل مشکلی متوجه باشگاه ریزه‌اسپور نیست اما پرسپولیس او را بعد از امضای قرارداد برگردانده است. شاید از سوی تیم‌های داخلی مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نشود اما تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، مشاوران بین‌المللی دارند و اگر مسئله‌ای در قرارداد طارمی وجود داشته باشد، ممکن است در جریان لیگ قهرمانان آسیا مشکل‌ساز شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkrmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریزه اسپور به پرسپولیس نامه داد! انگار قصد شکایت از طارمی را ندارد!