تاریخ انتشار: 1395/10/04 14:55
کد خبر: 240793

بوسیدن علامت باشگاه پرسپولیس خیلی مرا خوشحال کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم یکدیگر را باور کرده‌اند و با همدلی و دوستی کار می‌کنند.
بوسیدن علامت باشگاه پرسپولیس خیلی مرا خوشحال کرد

حسین کلانی درباره صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر  فوتبال، اظهار کرد:

از موفقیت تیم خوشحالم. این نتیجه‌ به خاطر این به دست آمد که کادرفنی زحمت زیادی کشید و بازیکنان هم بیشتر به موقعیت خود پی بردند.

کلانی ادامه‌ داد:

بازیکنان با هم دوستی و رفاقت دارند و ما از دیدن این مساله لذت می بریم. باشگاه دارد به جایی می‌رسد که مردم به خاطر تعصب و رفاقت بازیکنان از دیدن آنها شاد می‌شوند.

کلانی افزود:

وقتی رضاییان گل زد و پس از آن علامت باشگاه را بوسید، نشان داد که چقدر به باشگاه علاقه دارد. بعد از آن همه ناراحتی که برایش پیش آمد این کار او مرا خیلی خوشحال کرد. این یعنی وضعیت باشگاه به سمت ایده‌آل پیش می‌رود.

این پیشکسوت فوتبال همچنین درباره مسائل فنی تیم گفت‌:

ورزش به کلی یک علم است و فوتبال به خاطر مشتاقان زیادی که دارد، بیش از همه مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. افرادی که می‌خواهند درباره مسائل فنی نظر دهند هم باید علم آن را داشته باشند و هم از شرایط کار مدیریت و کادرفنی تیم مطلع باشند.

او ادامه‌ داد:

بعضی از ما پیشکسوتان از جمله خودم بعد از دوران فوتبال چون شغل دیگری داشتیم به سراغ آن رفتیم و فقط مثل یک هوادار به تماشای فوتبال ادامه دادیم. من به خودم اجازه نمی‌دهم درباره زحمت دیگران نظر بدهم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که عملکرد تیم در زمین نشان می دهد که بازیکنان یکدیگر را باور کرده‌اند و نسبت به هم گذشت دارند.

کلانی همچنین گفت‌:

بازیکنان نشان داده‌اند که باشگاه برایشان مهم‌تر از این است که خودشان افتخار کسب کنند. این مساله خودش باعث خوشحالی است. باید این نکته به سایر تیم‌ها هم سرایت کند. چون بهره‌اش به حساب تیم‌ ‌ملی می‌رود.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس و شاهین در ادامه گفت‌:

تک تک بازیکنان خوب بازی کردند. آنها برای یکدیگر احترام قائلند. امیدوارم دوستی‌هایشان تداوم داشته باشد. هر چند در فوتبال حرفه‌ای سخت است که بازیکنان سال‌ها در کنار هم بمانند چون قراردادها باعث جدایی آنها می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwmqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوستاره لیگ برتر در آستانه حضور در پرسپولیس/ عالیشاه و نوراللهی می‌روند؟