تاریخ انتشار: 1395/10/04 17:34
کد خبر: 240764

وزیر در اندیشه خانه تکانی اساسی در استقلال؟

درخواست وزیر ورزش و جوانان از اعضای هیات مدیره استقلال جهت عدم تغییر در کادر فنی و مصاحبه درباره این تیم احتمالا نشان دهنده تغییرات مدیریتی استقلال است.
وزیر در اندیشه خانه تکانی اساسی در استقلال؟

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش برگزار شد. هرچند اطلاعات زیادی از این جلسه به بیرون درز پیدا نکرده اما بر اساس برخی اخبار در این جلسه سلطانی‌فر وزیر ورزش از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خواسته تا در رسانه‌ها صحبتی انجام ندهند و تیم را تضعیف نکنند. او از اعضای هیات مدیره استقلال خواسته تا تغییری در کادر فنی استقلال ایجاد نکنند.

شاید این صحبت‌های سلطانی‌فر به این معنا باشد که او خواهان ادامه فعالیت استقلال با منصوریان و همین کادر مدیریتی است ولی ظاهرا وزارت ورزش عزم جدی برای تغییرات بنیادی در هیات مدیره استقلال دارد. به عبارت دیگر وزارت ورزش ترجیح می‌دهد کادر مدیریتی بعدی استقلال درباره کادر فنی این تیم تصمیم بگیرند تا اگر آن‌ها خواستند با علیرضا منصوریان کار را ادامه دهند یا بخواهند قرارداد او را فسخ کنند، در این زمینه آزادی عمل لازم را داشته باشند و مقابل یک تعهد جدید قرار نگیرند. هرچند زمان این تغییرات مشخص نیست ولی بعید است چنین تغییراتی زمان زیادی بگیرد و شاید تا یکی، دو هفته آینده همه چیز در استقلال تغییر پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgpql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جباری:حاضرم به استقلال کمک کنم