تاریخ انتشار: 1395/10/07 12:39
کد خبر: 240113

قطعا استقلال نیاز به تغییر و تحولات دارد

مربی سابق استقلال گفت: من قبلا نیز گفته بودم که اعتقاد دارم منصوریان باید شجاعت بیشتری داشته باشد.
قطعا استقلال نیاز به تغییر و تحولات دارد

ستار همدانی در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص شرایط استقلال در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت و طبیعی بود تا پیدا کردن شکل واقعی خود به زمان نیاز داشته باشد. سه رکن اساسی باشگاه استقلال که مدیریت، کادرفنی و بازیکنان است در این فصل دچار تغییرات زیادی شده بودند.

وی ادامه داد: منصوریان نیز مربی جوانی است و چون تجربه بالایی ندارد هماهنگی این اجزا برای او کار را سخت‌تر کرده بود اما خوشبختانه تیم در حال پیدا کردن شکل واقعی خود است. در بازی با سپاهان نیز همانطور که مشاهده کردید تغییرات ایجاد شده در تیم به لحاظ سبک بازی و نتیجه اثرات مثبتی داشت.

مربی سابق استقلال با تاکید بر نیاز منصوریان به شجاعت عنوان کرد: من قبلا نیز گفته بودم که اعتقاد دارم منصوریان باید شجاعت بیشتری داشته باشد. در بازی با سپاهان منصوریان این شجاعت را نشان داد و تصمیمات درستی را گرفت.

وی ادامه داد: جوانگرایی استقلال و استفاده از جوانان در ترکیب اصلی استقلال مقابل سپاهان تاثیرات خود را نشان داد و سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی و بهنام برزای عملکرد خوبی از خود نشان داد. عملکرد جوانان استقلال نشان داد هر چقدر ما به جوانان میدان بدهیم قطعا برنده خواهیم بود.

همدانی همدلی را رمز موفقیت استقلال در نیم فصل دوم دانست و در این زمینه خاطرنشان کرد:  استقلال نیاز به وحدت هم‌جانبه در باشگاه دارد و باید مدیریت، کادرفنی وبازیکنان همدل باشند. جایی که همدلی نباشد موفقیت حاصل نمی‌شود و یکی از مشکلات استقلال در نیم‌فصل اول، نبود همدلی در این تیم بود. ایجاد همدلی در تیم قطعا باعث موفقیت استقلال در نیم فصل دوم خواهد شد.

مربی سابق استقلال در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر تغییرات و تحولات در استقلال و جدایی ستاره‌های گرانقیمتی مانند بختیار رحمانی و فرشید باقری گفت: قطعا استقلال نیاز به تغییر و تحولات دارد. منصوریان در حال حاضر به نقاط ضعف و قوت تیمش آگاهی بیشتر دارد و طبیعی است که درصد رفع این نواقص بربیاید. منصوریان نیز مانند هرانسانی امکان اشتباه دارد و قرار دادن برخی ستاره‌هایی که او ابتدای فصل جذب کرد، در لیست فروش دلیل بر بد بودن آنها نیست.

وی ادامه داد: بختیار رحمانی یک لیدر تمام عیار در فولاد بود و نقش پررنگی در قهرمانی این تیم داشت و فصل گذشته نیز عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشت. متاسفانه این بازیکن در استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند و باید در این زمینه به تصمیمات منصوریان احترام گذاشت. قطعا سرمربی استقلال تصمیماتی که می‌گیرد در جهت موفقیت استقلال خواهد بود.

همدانی در پایان خاطر نشان کرد: منصوریان می‌توانست زودتر از اینها در استقلال تغییرات انجام دهد و به جوانان اعتماد می‌کرد. امیدوارم تغییرات استقلال در نیم فصل دوم نیز به نفع این تیم باشد و زمینه موفقیت آبی‌پوشان را فراهم کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb9gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی چهار روزه تمرین استقلال بعد از بازی با سپاهان