تاریخ انتشار: 1395/10/07 12:55
کد خبر: 240108

بررسی استقلال در نیم فصل اول/ یک تیم متوسط و معمولی!

استقلال در پایان نیم فصل لیگ شانزدهم در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نتوانست انتظارات هواداران و فوتبال دوستان را برآورده کند.
بررسی استقلال در نیم فصل اول/ یک تیم متوسط و معمولی!

تیم پر سروصدای منصوریان، در ابتدای فصل در حالی وارد مسابقات شد که توانسته بود در بازار نقل و انتقالات کولاک کند و تقریبا اکثر بازیکنان مدنظر تیم رقیب را به اردوگاه خود ببرد اما نه تنها نتوانست با پرسپولیس رقابت کند بلکه پایین تر از پیکان، نفت، فولاد و ... ایستاده است.

بیشترین ضعف آبی‌های پایتخت در بخش دفاعی بوده و تقریبا در هر بازی یک گل یا بیشتر را دریافت کرده‌اند. از طرفی آنها پس از زدن گل به رقبای خود، توانایی حفظ نتیجه و کسب پیروزی را نداشتند و در دیداری مانند تراکتورسازی با وجود برتری یک گله، در نهایت با حساب دو بر یک شکست خوردند.

طبق آمار و ارقام، نتایج کسب شده توسط استقلال تا نیم فصل نخست لیگ شانزدهم، نتایج کاملا معمولی به نسبت نیم فصل‌هایی بوده که این تیم موفق به کسب سهمیه یا قهرمانی شده اما بهتر از نتایجی مانند فصول هشتم لیگ برتر است.

استقلال به ازای ۱۵ بازی انجام شده در نیم فصل نخست لیگ برتر ۱.۴۶ امتیاز کسب کرده است. خط حمله این تیم نیز ۱.۲ گل در هر بازی زده و ۰.۹۳ گل هم در هر بازی دریافت کرده است که عملا نتایج درخشان و فوق العاده‌ای در هیچ زمینه‌ای برای این تیم محسوب نمی‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eop6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعضی‌ها خود را صاحب استقلال می‌دانند/ بازیکن سالاری معضل شده است