تاریخ انتشار: 1395/10/07 15:49
کد خبر: 240055

فینال جام حذفی پس از پایان لیگ برتر فوتبال

سرپرست سازمان لیگ فوتبال گفت: فینال جام حذفی فوتبال پس از پایان لیگ برتر در خرمشهر برگزار می شود.
فینال جام حذفی پس از پایان لیگ برتر فوتبال
حیدر بهاروند گفت:تمام تلاش سازمان لیگ فوتبال ایران برگزاری منظم مسابقات باشگاهی در همه رده هاست ضمن اینکه با همکاری و تعامل سازنده مربیان و مدیران باشگاه ها حداکثر همکاری را با سازمان تیم های ملی و کادرفنی تیم ملی بزرگسالان انجام می دهیم، من و همکارانم در سازمان لیگ حامی منافع تمامی باشگاه ها هستیم و همه اهالی فوتبال هم اذعان دارند که برگزاری مسابقات باشگاهی برای داشتن تیم ملی مقتدر است تا تیم ملی بتواند به جام جهانی 2018 صعود کند.
سرپرست سازمان لیگ در ادامه گفت: با توجه به حضور 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا همکارانم در کمیته مسابقات تلاش کرده اند که نهایت همکاری با باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا انجام بدهند و این تیم ها نیز نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند و موفقیت آن ها به معنی موفقیت فوتبال کشورمان در قاره آسیاست. 
بهاروند با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: نیمه نهایی جام حذفی روز 10 و 11 دی ماه برگزار می شود تا فینالیست های جام حذفی مشخص شوند. برای حفظ هیجان فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی فینال مسابقات حذفی پس از برگزاری لیگ برتر برگزار خواهد شد البته زمان فینال مسابقات پس از برگزاری مسابقات نیمه نهایی اعلام می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnzaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش هافبک سرخپوشان به احتمال جدایی از تیم