تاریخ انتشار: 1395/10/07 16:08
کد خبر: 240053

پیراهن استقلال را به یک خبر نفروشید

مربی فصل گذشته استقلال می گوید مشکلات این تیم باید درون خانوادگی حل شود.
پیراهن استقلال را به یک خبر نفروشید

سیروس دین محمدی درباره مشکلات پیش آمده میان کادرفنی و مهدی رحمتی گفت: این حاشیه ها به استقلال لطمه می زند و کادرفنی نباید اجازه بدهد که این حاشیه ها ایجاد شود. اگر سرمربی استقلال تصمیم گرفته تا یک بازیکن را نیمکت نشین کند، این موضوع نباید از سوی او جنجالی شود. رحمتی نیز یک بازیکن مانند دیگر بازیکنان است و نباید نیمکت نشینی او در یک بازی را تا این اندازه بزرگ کرد.

 

او درباره انتشار پیامک مهدی رحمتی به اعضای کادرفنی و اتفاقات رخ داده میان آنها، عنوان کرد: استقلال یک خانواده است و نباید اعضای کادرفنی این اخبار را رسانه ای کنند. نباید اعضای کادرفنی پیراهن استقلال را به یک خبر بفروشند زیرا آنها وظیفه دارند برای تیم فضای امن و آرام ایجاد کنند تا استقلال در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

 

دین محمدی در ادامه افزود: کادرفنی استقلال باید خود را کنترل کنند. در استقلال اگر یک نفر عطسه کند، همه متوجه می شوند و به همین دلیل باید بسیار محتاطانه رفتار کرد. اگر اتفاقی در تیم رخ داده، باید میان اعضای تیم همگی به جمع بندی برسند و اینکه این موضوعات در رسانه ها مطرح می شود، باعث لطمه خوردن استقلال است.

 

مربی فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی رحمتی به نفع استقلال است، گفت: چرا رحمتی از استقلال جدا شود؟ او برای تیم زحمت کشیده و باید قدردان زحمات او بود. بهترین واکنش این است که همگی این موضوع را درون خانوادگی حل کنند. با این وجود باز هم می گویم نیمکت نشینی با تصمیم مربی اتفاقی نیست که تبدیل به حاشیه شود و همه اعضای تیم باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akp7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسفی: نمی‌توانیم در ورزشگاه مدرن مشهد بازی کنیم!