تاریخ انتشار: 1395/10/07 16:45
کد خبر: 240045

پرسپولیس در انتظار نامه‌ی وزیر

علی اکبر طاهری امروز در محل کار خود در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد و در این بین گفته می شود عدم تایید نامه مربوط به ادامه ماموریتش در این تیم در غیبت سرپرست این تیم دخیل بوده است.
پرسپولیس در انتظار نامه‌ی وزیر

سرپرست پرسپولیس که به دنبال ارسال نامه مربوط به بازنشستگی اش، طی درخواستی از وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطانی فر خواهان تعیین شرایطش در این باشگاه شده، هنوز پاسخی در این رابطه دریافت نکرده است. با این حال ارائه نامه بازنشستگی این سرپرست مبنی بر پایان کار او در این باشگاه به واسطه منع دوشغله بودن است. این گره تنها با دریافت حکم ادامه ماموریت این سرپرست باز خواهد شد و این در حالی است که هنوز سلطانی فر واکنشی به این مساله نشان نداده است. 

 

با توجه به این شرایط و در حالی که گفته می‌شد امروز در باشگاه پرسپولیس جلسه مهمی در خصوص آینده کاری این سرپرست و همچنین شرایط نقل و انتقالات برگزار خواهد شد، علی اکبر طاهری در میدان پیروزان آفتابی نشد و در محل کار خود حضور نیافت تا شایعه قهر او مبنی بر بی توجهی مسوولان وزارت ورزش نیز شنیده شود. 

 

با غیبت علی اکبر طاهری، برنامه های این باشگاه برای حضور در نقل و انتقالات نیز عقیم باقی مانده است و این در حالی است که هواداران در انتظار ادامه روند موفقیت تیمی هستند که توانسته بعد از سال‌ها آنها را امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران کند و باید دید واکنش وزیر ورزش در نهایت به این موضوع چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwgwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش منتقمی به شایعه سرپرستی‌ در پرسپولیس