تاریخ انتشار: 1395/05/03 10:07
کد خبر: 272230

کاسیاس در تیم ملی می ماند؟

سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا هنوز درباره آینده شماره یک سابق تیم ملی اسپانیا تصمیم نگرفته است
کاسیاس در تیم ملی می ماند؟

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، خوان لوپتگی، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا هنوز نمی‌داند کاسیاس در تیم ملی می‌ماند یا خیر.

 او در این باره گفت: « اکنون زمان مناسبی برای صحبت از بازیکنان و یک شخص خاص نیست. مردم مایل هستند در این زمینه سوالاتی بپرسند اما من جوابی نمی‌دهم. اینجا کارهای مهم‌تری مانند آنالیز تیم و  رقبا دارم  پس از آنالیز و بررسی کامل، می‌توانیم درباره جایگاه کاسیاس حرف بزنیم. همه چیز مطابق برنامه پیش خواهد رفت و قرار نیست با پیش‌داوری و قضاوت، برای خودمان مانع ایجاد کنیم.»

لوپتگی جایگاه هیچ بازیکنی را تثبیت شده نمی‌داند: «درست است که تجربه کار با جوانان تیم را دارم و تعداد زیادی از آن‌ها به حد و اندازه‌های تیم اصلی رسیده‌اند اما شناخت قبلی من، تضمینی برای حضور ثابت برخی‌ها در ترکیب اصلی نیست.حتی سازندگان بهترین اسپانیای تاریخ هم جای تضمین شده‌ای ندارند.از بزرگان تیم بابت رقم زدن گذشته‌ای طلایی تشکر می‌کنیم و آن‌ها را می‌ستاییم اما فوتبال ورزشی است که در لحظه بازی می‌شود و زمان حال و میزان آمادگی فعلی مهم است، نه گذشته درخشان. آمادگی حال حاضر بازیکنان اهمیت دارد؛ چه آن‌هایی که اکنون در تیم هستند و چه آن‌هایی که در ادامه شانس حضور در جمع ملی‌پوشان را به دست می‌آورند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo6vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لوپتگی: می توانستم مربی وولورهمپتون هم بشوم