تاریخ انتشار: 1395/10/09 13:01
کد خبر: 239564

برای پرسپولیس هیچ کس عالیشاه ونور اللهی نمیشود

فرشاد پیوس می گوید: اگر پرسپولیس موفق به جذب نفراتی چون سروش رفیعی،شایان مصلح وپر اهیچ شود ،دیگر هیچ مشکل فنی خاصی نخواهد داشت .
برای پرسپولیس هیچ کس عالیشاه ونور اللهی نمیشود

فرشاد پیوس که از جدایی  امید عالیشاه واحمد نور اللهی ابراز تاسف دارد  می گوید برای پرسپولیس هیچ کس این 2 عزیز نمی شود ،عالیشاه ونور اللهی در شرایط سالهای اخیر به پرسپولیس بسیار کمک  کردند وکاش میشد قوانین به گونه ای باشد تا در پرسپولیس بمانند .

 

پیوس درباره دفاع چپ تیم سپیدرود رشت گفت ،شایان مصلح از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران  است ومن سال گذشته در سپیدرود این بازیکن را در ترکیب ثابت گذاشتم وبه او گفتم اگر خوب کار کنی در کوتاه زمانی موفق خواهی شد وهمه برای جذب تو تلاش میکنند .حالا پیش بینی من محقق شده ومی بینیم که به جز پرسپولیس تیم های زیادی خواهان جذب او هستند .اگر همین حالا هم پرسپولیس از من نظر می خواست ودرباره یک دفاع چپ بزرگ سوال میکرد من شایان مصلح را پیشنهاد می کردم ...

 

پیوس ادامه میدهد:همان ابتدای فصل هم به پرسولیسی ها پیشنهاد دادم که شایان مصلح را جذب کنند .به نظر من او برای پرسپولیس بازیکنی شایسته ولایق خواهد شد ودر کوتاه زمانی به شهرت واعتبار می رسد ،بازیکنانی مثل کرمانی وعاشوری در گذشته ومحمد انصاری  وشایان مصلح بازیکنانی هستند که از اوج گمنامی به همه جا رسیده ویا مثل این جوان خواهند رسید .

 

فرشاد پیوس از بحث درباره بازیکن ها به یک مبحث عمومی می رسد ومی گوید پرسپولیس برابر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد ،عالی کار کرد وخودش را به بالاترین سطح ممکن در مسابقات فوتبال لیگ برتر رساند ،با ادامه این روند پرسپولیس میتواند یکی از بهترین فصل های تاریخ خود را سپری کند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgw7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسفی:‌ می‌خواستم پنالتی را به زامهران بدهم اما پشیمان شدم/ ۳ امتیاز مهم گرفتیم