تاریخ انتشار: 1395/05/03 11:26
کد خبر: 272218

منصوریان: درباره پرسپولیس عصبانی بودم/ برادرم پرسپولیسی افراطی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:شاید در صحبت هایم درباره پرسپولیس کمی عصبانی بودم ولی من می‌گویم یک تیم یک جا تمرین کند بهتر است.
منصوریان: درباره پرسپولیس عصبانی بودم/ برادرم پرسپولیسی افراطی است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان درباره وضعیت استقلال در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و از لحاظ مسافت فقط یک ساعت طول کشید تا به این کشور برسیم.شرایط بسیار خوبی داریم و منتظر هستیم کارت بازی رابسون جان‌واریو صادر شود هر چند در بازی آینده رحمتی را نداریم اما یک جوان خوب به نام حسینی در اختیار ما است که امیدوارم این موضوع در بازی با نفت به ما کمک کند.

وی درباره غیبت تماشاگران در بازی با نفت گفت: این مسئله از سال 2000 منسوخ شده و من بارها این موضوع را تکرار خواهم کرد. امروز با حسن‌زاده صحبت کردم و به او گفتم که آئین‌نامه باید تغییر کند. ما به جای این موضوع باید جرائم نقدی را بالا ببریم و مطمئناً اگر هوادار بداند که با تخلفش باعث جریمه سنگین باشگاه می‌شود، خودش را کنترل خواهد کرد. 

سرمربی استقلال درباره دیدار تیمش با نفت بیان داشت: نمی‌دانم از خوش ‌شانسی است یا از بدشانسی. این بازی مطمئناً سخت است اما از یک لحاظ برای نفت آسان‌تر است چون آنها دیرتر تمرینات را شروع کردند و زیر فشار بدنسازی نیستد اما ما وظیفه داریم با تمام توان به میدان برویم.

وی درباره منازعه پیش آمده با باشگاه پرسپولیس گفت: دیروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین کردیم ولی باید اشاره کنم که من یک برادر دارم که پرسپولیسی افراطی است. فضای رقابت داخل زمین است ولی من کری‌های هواداری را می‌فهمم. با تغییر زمین ما اذیت شدیم. هر روز سه وانت باید به زمین شماره 2 آزادی بیاید و وسایل ما را به کمپ حجازی ببرد. سیستم تغذیه، ویدئو پروژکشن و خیلی مسائل دیگر هر روز باید از این زمین به یک زمین دیگر منتقل شود. با تمام احترام به پرسپولیس من می‌گویم اصلاً زمین شماره دو برای آنها. شاید در صحبت هایم درباره پرسپولیس کمی عصبانی بودم ولی من می‌گویم یک تیم یک جا تمرین کند بهتر است.

سرمربی استقلال درباره پیوستن احسان حاج صفی به جمع آبی پوشان اظهار داشت:درباره حاج‌صفی نمی‌توانم قولی بدهم چون حق انتخاب با او است. او دو اولویت سپاهان و استقلال را دارد و بعد می‌تواند به تراکتور و پرسپولیس کمک کند.

منصوریان درباره اینکه آیا این شایعه صحت دارد که از پول ترانسفر شهباززاده استقلال با مظلومی تسویه حساب شده گفت: شهباززاده از یک میلیارد گذشت و مطمئن هستم او زیر یک میلیارد تومان با تیم ترکیه‌ای قرارداد بسته است. مسیر او به سمت پیشرفت بود و من از باشگاه خواستم ادبیات باید در مورد این بازیکن تغییر کند چون او ممکن است برود و دو سال بعد برگردد.

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlrmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و نیاز مبرم به حاج صفی