تاریخ انتشار: 1395/10/10 17:08
کد خبر: 239291

خط و نشان رجب‌زاده برای تراکتور

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که این تیم دنبال سومین قهرمانی پیاپی در جام حذفی است.
خط و نشان رجب‌زاده برای تراکتور

مهدی رجب‌زاده در خصوص بازی تیمش برابر تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی در پیش داریم. در چنین مسابقاتی باید مواظب باشیم که اشتباه نکنیم. مطمئناً یک اشتباه می‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد و باید باهوش بازی کنیم. تراکتورسازی یکی از تیم‌های پرقدرت ایران است که در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد، اما ما هم ذوب‌آهن هستیم و حریف ساده‌ای برای آنها نخواهیم بود. 
 
وی پیش‌بینی خود از نتیجه بازی را این چنین بیان کرد: پیش‌بینی سخت است. به هر حال هر دو تیم در آستانه رسیدن به فینال هستند و نمی‌خواهند ببازند، ولی ما میزبان هستیم و باید از این شرایط استفاده کنیم. از هواداران هم می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند و تیم ما را حمایت کنند. نباید اجازه بدهیم تراکتورسازی از اصفهان برنده بیرون برود. 
 
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: آنها واقعاً تیمی قابل احترام و پُر هوادار هستند، ولی امیدوارم ما برنده از زمین بیرون برویم. در دو سال گذشته در این جام قهرمان شده‌ایم و حالا دنبال سومین قهرمانی پیاپی هستیم. 
 
رجب‌زاده در خصوص وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر و تساوی در آخرین بازی‌اش گفت: ما بازی سختی در مشهد داشتیم و وزش باد برنامه‌های‌مان را به‌هم ریخت. مساوی در مشهد هم بد نیست و باید این را در نظر گرفت که در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتیم. ما امیدواریم که در نیم‌فصل دوم هم این روند خوب را ادامه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vojmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پهلوان: دنبال هت‌تریک قهرمانی در جام حذفی هستیم