تاریخ انتشار: 1395/10/11 16:42
کد خبر: 239111

راز نیامدن “علی کریمی” به پرسپولیس فاش شد

تیم های خواهان علی کریمی در ایران قبل از هر اقدامی باید رضایت مسئولان باشگاه دیناموزاگرب را جلب کنند.
راز نیامدن “علی کریمی” به پرسپولیس فاش شد

علی کریمی که نیم فصل در لیگ کرواسی و دیناموزاگرب توپ زد، مورد نظر چند باشگاه ایرانی از جمله پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته است. کریمی که در دوران حضور در دیناموزاگرب بازی های زیادی برای این تیم انجام نداد، حالا در یک دوراهی مانده است. از طرفی او دوست دارد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و پیشرفت کند و از طرف دیگر پیشنهاد تیم های مطرح ایرانی برای این بازیکن رسیده است.

در بین تیم های خواهان علی کریمی سپاهان و پرسپولیس پیشنهادهای جدی به این بازیکن داده اند. سپاهانی ها حتی پارافراتر گذاشتند و با کریمی یک جلسه مخفیانه برگزار کردند و مذاکراتی را با او انجام دادند. کریمی که در سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد، به این تیم علاقه هم دارد. از سوی دیگر پرسپولیس با جدایی احمد نوراللهی سخت به دنبال جذب یک هافک تدافعی است و  در مقطع کنونی علی کریمی گزینه مناسبی به حساب می آید.

با وجود همه مذاکرات انجام شده میان پرسپولیس، سپاهان و یکی دو تیم دیگر با کریمی، یک مساله مهم وجود دارد؛ کریمی با باشگاه دیناموزاگرب قرارداد دارد و مسئولان باشگاه کروات هم مخالف جدایی هستند. کریمی در مصاحبه ای که چندی قبل با خبرنگار ما داشت نیز مخالفت باشگاه دینامو با جدایی اش را مطرح کرد. در چنین شرایطی هر باشگاه ایرانی خواهان جذب کریمی باشد، باید ابتدا با دیناموزاگرب وارد مذاکره شود. حتی شاید باشگاه های خواهان کریمی مجبور شوند مبلغی را به عنوان پول رضایتنامه به دیناموزاگرب بدهند.

باشگاه سپاهان برخلاف پرسپولیس برای دریافت رضایت باشگاه دینامو دست به کار شده. محسن طاهری، مدیرعامل طلایی پوشان اصفهانی در این باره می گوید: «هنوز به طور رسمی با باشگاه دینامو زاگرب وارد مذاکره نشده‌ایم اما به زودی این کار را می کنیم. امیدواریم خود کریمی هم کمک کند تا رضایت‌نامه‌اش را بگیریم.»

از سوی دیگر گفته می شود پرسپولیسی ها که در لیست اولیه برانکو نام علی کریمی را نمی بینند، حاضر نیستند برای دریافت رضایتنامه این بازیکن مبلغی بپردازند که همین مساله کار را سخت می کند. پرسپولیسی ها در صورتی که کریمی خودش رضایتنامه اش را دریافت کند، با او مذاکرات جدی را آغاز خواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت هافبک تدافعی سابق سپاهان که به واسطه حضور در دیناموزاگرب اخیرا به تیم ملی نیز دعوت شده،  چه تصمیمی خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9xod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبت رکورد ملی دیگر توسط پرسپولیس!