تاریخ انتشار: 1395/10/12 12:50
کد خبر: 238934

مورد عجیب فهرست جدید تیم ملی

فهرست جدید تیم ملی نیز به سنت همیشگی اعلام شد، به گونه ای که در آن ابتدا اسامی تعدادی از بازیکنان اعلام می شود و پس از آن و با گذشت هر ساعت نام بازیکنی به فهرست اولیه اضافه می شود.
مورد عجیب فهرست جدید تیم ملی

فهرست اولیه تیم ملی نیز به سیاق همیشگی و به صورت ناقص اعلام شد. طبق روالی که در سال های اخیر شاهد بودیم در زمانی نزدیک به برپایی اردوی تیم ملی فهرست کارلوس کی روش اعلام می شود، اتفاقی که کاملا عادیست، اما غیر عادی بودن موضوع از ساعتی پس از اعلام لیست اولیه خودش را نشان می دهد.

 

پس از آنکه رسانه های مختلف اخبار مختلفی را در رابطه با فهرست اولیه روی خروجی های خود می فرستند و درباره نام های اعلام شده و البته اعلام نشده به بحث و بررسی می پردازند، آرام آرام نام های دیگر رو می شوند، اتفاقی که شب گذشته نیز رخ داد و در ابتدا نام 19 بازیکن اعلام شد و تا لحظات پایانی شب نیز هر ساعتی نام یک بازیکن جدید رو شد و بدین ترتیب فهرست ملی پوشان از 19 نفر به 22 تبدیل شد.

 

نکته جالب توجه در این رابطه که باعث کدورت مردم و رسانه ها از سبک اعلام اسامی می شود اینکه در فهرست ابتدایی هیچ اشاره ای به این که این تعداد بازیکن تا ساعاتی دیگر افزایش خواهند داشت نیز نمی شود و بدین ترتیب پس از اعلام هر فهرست تا ساعتی باید اخبار تفصیلی در رابطه با نام های حاضر در تیم ملی را در حالت استندبای نگه داشت تا در این میان اسامی کامل شود و خبری به اشتباه به مخاطب داده نشود.

 

حال سوال بزرگ در این رابطه این است که چرا باید تمام بازیکنانی که در لیگ ایران هم توپ می زنند (هیچ بازی و یا اتفاق عجیبی را در پیش ندارند) یک جا اعلام نشود؟ سوالی که بدون تردید نمی توان جوابش را پیدا کرد، پس بهتر است فهرست اخیر تیم ملی را نبندیم چرا که ممکن است تا ساعتی دیگر نام یکی دو بازیکن دیگر نیز (آن هم از منابع غیر رسمی) اعلام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8p9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی برای کره ای ها؟ / همراهان کی روش در نشست خبری مشخص شدند!