تاریخ انتشار: 1395/10/12 15:24
کد خبر: 238902

حسینی: پرسپولیس در اوج بلاتکلیفی است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی تدارکاتی ما مقابل مراکش برگزار شود چون دیگر تا بازی با قطر هیچ برنامه ای نداریم.
حسینی: پرسپولیس در اوج بلاتکلیفی است

 سیدجلال حسینی در رابطه با آغاز اردوی تیم ملی اظهار داشت: از امشب باید به اردو برویم و فردا راهی دوبی خواهیم شد. امیدوارم اردوی خوبی باشد و بازی با مراکش هم برگزار شود چون تیم ملی نیاز به چنین بازیهایی دارد. امیدوارم شرایط طوری باشد که از این دست بازی های تدارکاتی بیش از این داشته باشیم. متاسفانه باید برگزاری یک اردو مناسب به خارج از کشور برویم چون حتی زمین تمرینی نداریم که روی آن بازیکنان به خوبی کارهای تاکتیکی را انجام بدهند. 

کی روش شخصا برای اردوها تلاش می کند

وی افزود: اردوهای خارج از کشور می تواند کمک زیادی به تیم ملی بکند. به هر حال بعد از این اردو فکر نمی کنم دیگر بازیکنان تیم ملی فرصتی داشته باشندکه تا قبل از بازی با قطر دور هم جمع شوند. با اینکه امکانات خوبی در اختیار نداریم اما باید به هدفمان برسیم. کی روش شخصا برنامه ریزی اردوهای تیم ملی را بر عهده گرفته و تلاش می کند تا بهترین شرایط برای ملی پوشان ایجاد شود. 

تاج کارش را از صفر شروع کرد

مدافع ملی پوش پرسپولیس تصریح کرد: از زمانی که تاج به فدراسیون آمده تلاش زیادی می کند. به هر حال ما هم درک می کنیم که برخی مسائل از دست او خارج است. وقتی او به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد شرایط بدی در فدراسیون حاکم بود. اما تاج خودش به همراه ساکت در این چند ماه تلاش زیادی کردند تا تیم ملی با کمترین کمبودها روبه رو شود. فکر می کنم رئیس فدراسیون کارش را از صفر شروع کرده و فقط مشکل زمین تمرین مانده که امیدوارم آن هم حل شود. باید امیدوار باشیم که بازی با مراکش در اردوی دوبی انجام شود چون خیلی مهم است که با یک تیم سطح بالا در این مقطع رو به رو شویم.

تمام بازیکنان لیگ دیده می شوند

حسینی درباره حضور 7 بازیکن از پرسپولیس در لیست جدید کی روش گفت: نه تنها بازیکنان پرسپولیس بلکه تمام بازیکنانی که در لیگ بازی می کنند زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند. همه باید تلاش کنند چون کی روش نشان داده تمام بازیکنان را زیر نظر دارد. در همین لیست جدید چند بازیکن جدید حضور دارند که نشان می دهد کادر فنی به خوبی بازی های لیگ را دیده است. خوشحالم که سهمیه پرسپولیس از سایر تیم ها بیشتر است. اما امیدوارم بازیکنان پرسپولیس هم مثل گذشته انگیزه خود را حفظ کنند.

پرسپولیس بلاتکلیف است

کاپیتان پرسپولیس درباره بلاتکلیفی این تیم به دلیل برخی مشکلات مدیریتی و نداشتن حق امضا از سوی طاهری بیان داشت: نمی دانم این چه شرایطی است که به آن گرفتار شدیم. چند بازیکن خوبمان را از دست دادیم و اصلا نمی دانیم برنامه مان برای نیم فصل دوم چیست. برخی از اتفاقاتی که رخ می دهد غیرقابل پیش بینی است. در حالی عالیشاه و نوراللهی را از دست دادیم که ابتدای فصل قرارداد آنها طوری بسته شده که کادر فنی تا پایان فصل روی آنها حساب کرده است. گناه این هواداران چیست که به خاطر چنین اتفاقاتی ضربه بخورند.

2 بازیکن به تیم رقیب دادیم!

وی ادامه داد: شما نگاه کنید که دو نفر از بهترین بازیکنان ما به تیمی رفتند که دقیقا رقیب اصلی ما برای قهرمانی است و پابه پای ما در جدول پیش می آید. مسئولان باشگاه نهایت تلاش خود را می کنند اما باید درک کنیم که شرایط پرسپولیس حساس است. ما بازی های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و رقیبان مان بازیکنان بزرگی جذب می کنند. امیدوارم هر چه زودتر این بلاتکلیفی دست از سر پرسپولیس بردارد و بازیکنانی که مد نظر سرمربی تیم هستند جذب پرسپولیس شوند. 

چرا همه سربازان به تراکتورسازی می روند؟

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر که در تمرین حاضر بودیم بازیکنان هم از این بلاتکلیفی ابراز نارضایتی کردند. دائما همه از من می پرسند که تکلیف چیست؟ من اصلا نمی دانم این قوانینی که از آن حرف می زنند از کجا آمده است. مگر می شود مدیرعامل باشگاه حق امضا نداشته باشد یا از طرف دیگر مگر می شود تمام بازیکنان خوب فوتبال ایران به بهانه سربازی فقط به تراکتورسازی بروند. ملوان و فجر سپاسی هم تیم های نظامی هستند اما نمی دانم چطور همه بازیکنان خوب جذب تراکتورسازی می شوند. حداقل چند بازیکن را هم به تیم های دیگر بفرستند تا شائبه طرفداری از یک تیم به وجود نیاید.

آماده رقابت در تیم ملی هستم

کاپیتان پرسپولیس درباره آمادگی خودش اظهار داشت: بعد از یک نیم فصل سخت که پشت سر گذاشتیم چند روزی استراحت کردیم و از روز پنجشنبه باز هم استارت زدیم. خدارا شکر شرایط خوبی دارم و آماده حضور در تیم ملی هستم. می دانم که رقابت مثل همیشه در اردوهای تیم ملی سخت است و باید برای به دست آوردن یک جایگاه خوب تلاش کنم. 

همه چیز پول نیست

وی با اشاره به سرمایه گذاری حریفان آسیایی پرسپولیس گفت: شاید الان هنوز به حساسیت بازی هایی که در آسیا داریم پی نبرده ایم باید در برابر تیم هایی بازی کنیم که سرمایه گذاری عظیمی کرده اند. البته آنها در کنار سرمایه گذاری برنامه ریزی هم دارند. مسئولان فوتبال ما باید بدانند که همه چیز هم پول نیست. اگر تیم های چینی این روزها بازیکنان بزرگ دنیا را جذب می کنند حاصل یک برنامه ریزی طولانی مدت است نه اینکه به خاطر پولشان چنین اتفاقی بیفتد. الریان و الهلال که جزو حریفان ما هستند سرمایه گذاری زیادی کردند و از همین حالا برنامه ریزی خوبی برای رویارویی با ما دارند.

کی روش گفت من رای بدهم

حسینی در پایان درباره رای خود برای انتخاب برترین بازیکن دنیا گفت: با نظر آقای کی روش قرار شد من به عنوان کاپیتان تیم ملی برای انتخاب بهترین بازیکن دنیا رای بدهم البته دوست ندارم فعلا بگویم که رای من به چه کسی بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278gng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با سیاه‌جامگان