تاریخ انتشار: 1395/10/12 15:43
کد خبر: 238899

رحمان رضایی: داور می‌خواست بازی را به تساوی بکشاند/همه آذری ها مصمم هستند نتیجه خارق العاده‌ای را رقم بزنند

مربی تراکتورسازی تبریز گفت: سروش رفیعی از بازیکنانی است که در فوتبال ایران مثل او کم پیدا می‌شود و همه دوست دارند تا او در تراکتور بماند.
رحمان رضایی: داور می‌خواست بازی را به تساوی بکشاند/همه آذری ها مصمم هستند نتیجه خارق العاده‌ای را رقم بزنند

دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان به مصاف هم رفتند که در یک نبرد حساس و نفسگیر تراکتوری‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 از سد ذوبی‌ها بگذرند و حریف نفت تهران در فینال رقابت‌های جام حذفی شوند.

رحمان رضایی در مورد بازی روز گذشته تراکتورسازی و ذوب‌آهن گفت: «یکی از جذاب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را روز گذشته بین دو تیم تراکتورسازی و ذوب‌آهن شاهد بودیم. بازی از همه نظر در در بهترین‌ سطح برگزار شد. ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما رفته رفته در نیمه دوم توانستیم موقعیت‌های خودمان را بیشتر کنیم و در دقایق پایانی گل تساوی را بزنیم.»

وی ادامه داد: «اخراج بازیکن ذوب‌آهن خیلی به ما کمک کرد و بچه‌ها امید داشتند که در وقت اضافه و با داشتن یک یار بیشتر بتوانند به پیروزی برسند. بازیکنان ما موفق شدند گل پیروزی را هم به ثمر برسانند اما روی یک صحنه که اصلا نفهمیدیم داور برای چی پنالتی اعلام کرد دروازه ما باز شد و در لحظات آخر هم محمد نوری با یک سوپرگل کار را تمام کرد.»

رضایی در خصوص عملکرد حسین زرگر در این بازی افزود: «داور بازی پنالتی خیلی مشکوکی را علیه ما گرفت. من فکر می‌کنم داور می‌خواست به هر نحوی که شد بازی را به تساوی بکشاند. در صحنه اخراج کرار هم بعد از کارت زرد اولی که به او نشان داد دلیلی نداشت که بخواهد دوباره به او کارت دهد و او را اخراج کند.»

مربی تیم تراکتورسازی در مورد شانس این تیم برای کسب هر دو جام حذفی و لیگ در فوتبال ایران بیان کرد: «همه بازیکنان و مسئولین تراکتور و در کل همه آذری‌ها مصمم هستند تا امسال نتیجه خارق العاده‌ای را رقم بزند. تراکتور این توانایی را دارد که در هر دو جام قهرمان شود اما در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نمی‌شود و بازی روز گذشته هم همه چیز را در مورد عدم پیش بینی کردن فوتبال نشان داد.»

وی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل تراکتورسازی گفت: «فعلا چیزی که قطعیت دارد آمدن عالیشاه و نورالهی به تیم است و جذب یا جدایی بازیکنان دیگر در حد حدس و گمان است. سروش رفیعی هم از بازیکنانی است که در فوتبال ایران مثل او کم پیدا می‌شود و همه دوست دارند تا او در تراکتور بماند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4895ol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سپاهان برای نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شد