تاریخ انتشار: 1395/10/12 17:22
کد خبر: 238879

چهره‌ متفاوت رحمانی در تمرین آبی‌ها

هافبک آبی ها که هنوز وضعیت او برای ادامه حضور در استقلال مشخص نشده همچنان در تمرین آبی ها حضور دارد.
چهره‌ متفاوت رحمانی در تمرین آبی‌ها

 بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی است که پس از اعلام لیست غیر رسمی خروجی های استقلال، شایعات زیادی پیرامون او مطرح شد. این بازیکن اما بی توجه به همه این اتفاقات از روز جمعه در محل تمرین آبی ها حاضر شده و در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را بی توجه به این اتفاقات پشت سر می گذارند. رحمانی که از اواسط فصل و بعد از نیمکت نشینی های متوالی رابطه گرمی با منصوریان ندارد، در روزهای گذشته نیز یخ رابطه میان او و اعضای کادرفنی آب نشد، تا بختیار و سکوت این روزهای او همچنان ادامه داشته باشد.

 

هافبک شماره 7 آبی ها روز یکشنبه در جریان بازی درون تیمی آبی ها نیز با انگیزه و توان کامل شرکت کرد و مانند جلسات گذشته، در تمرین نمایش قابل قبولی داشت. رحمانی البته در بخشی از فوتبال درون تیمی بعد از برخورد با بازیکن حریف، برای لحظاتی از جریان بازی خارج شد اما پس از آنکه مشخص شد مشکلی برای ادامه حضور در تمرین ندارد، تمرین خود را از سر گرفت.

 

رحمانی که در ابتدای فصل همواره با چهره ای شاداب در تمرین استقلال حاضر می شد، این روزها با حالتی متفاوت در تمرین استقلال حضور دارد و شکار تصویر خندان بختیار رحمانی در تمرین این روزهای استقلال کار بسیار سختی است. این بازیکنان ترجیح می دهد با سکوت معنادار خود در کمپ حجازی در کنار سایر بازیکنان تمرینات را ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn7nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهامی از صبا جدا شد