تاریخ انتشار: 1395/10/13 13:21
کد خبر: 238666

نیاز به چند بازیکن داریم/ تیم ها نتیجه نگیرند مقصر کی روش است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت این تیم برای فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر را تشریح کرد.
نیاز به چند بازیکن داریم/ تیم ها نتیجه نگیرند مقصر کی روش است

برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز دوشنبه در حاشیه تمرین سرخپوشان به خبرنگاران گفت: امروز با ۱۵ بازیکن تمرین کردیم. عملا همه سالم هستند. محسن ربیع خواه و ولادیمیر مشکل کوچکی دارند که تا آخر هفته آماده می شوند.

وی افزود: تمرین امروز ما در سالن وزنه است. فردا در آزادی هستیم و تمرین روی خبرنگاران باز است. چهارشنبه باید یک بازی دوستانه می داشتیم که آنرا لغو کردیم. شاید شنبه یا یکشنبه بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات نیم فصل، تاکید کرد: نیاز به جذب چند بازیکن داریم. با توجه به اینکه نیم فصل دوم کار سخت است، طبیعی است که بازیکنان را تقویت کنیم.

برانکو ادامه داد: اگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد راه پیدا نکنند مقصر اصلی کی روش است. مقصر سازمان لیگ است که این برنامه ریزی را داشته است. همینطور فدراسیون فوتبال که این برنامه را پذیرفته است. من مشکلات را به شما می گویم. اولین آنها همین برنامه ریزی است.

وی ادامه داد: از ابتدای لیگ بازیکنان حدود 100 روز در اختیار تیم ملی بودند. برنامه ای که تهیه شده  واقعا وحشتناک است. به جای اینکه بازیکنان در بین دو نیم فصل استراحت کنند  باید به اردوی تیم ملی بروند. همانطور که کی روش بعد از بازیهای تیم ملی تاکید کرد که بازیکنان باید استراحت کنند الان هم باید استراحت کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در این شرایط بازیکنان نمی توانند به خوبی استراحت کنند و برای نیم فصل دوم استراحت کنند. بازیکنان بیشتر وقت شان در هواپیما خواهد بود. من دیگر نمی توانم این بازیکنان را تمرین بدهم. فقط باید مدیریت کنم. چیزی که مهم است سلامتی بازیکنان است اما همین برنامه ریزی ریسک بزرگی را بوجود آورده است و میزان مصدومیت را افزایش داده است. 

برانکو خاطرنشان کرد: با این شرایط بازیکنان استراحت نخواهند داشت. شاید بتوانم به زور در ایام نوروز دو سه روز به بازیکنان استراحت بدهم. چطور می توانم با این برنامه ریزی برای نیم فصل دوم بازیکن بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkzgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازهم هم رامین رضاییان و این بار معمایی دیگر