تاریخ انتشار: 1395/05/03 20:51
کد خبر: 272097

پورموسوی: چرا یک‌روز قبل از بازی داور عوض شد؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:" به دلیل تغییر داوران دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان از سازمان لیگ و کمیته داوران گله دارم.
پورموسوی: چرا یک‌روز قبل از بازی داور عوض شد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سیروس پورموسوی، در مورد تغییر داوران دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان و سپردن قضاوت بازی به محمدرضا اکبریان به جای احمد صالحی، گفت:" وقتی محل بازی از کرج به تبریز انتقال یافت، ما به خاطر احترام به سازمان لیگ و فدراسیون و همچنین مردم شریف تبریز با این مسئله مخالفت نکردیم و موافقت‌مان را با تغییر محل بازی اعلام کردیم."

وی افزود: "یک سوال دارم، به چه دلیلی داور این بازی تغییر کرد؟ نسبت به این مسئله از سازمان لیگ و کمیته داوران گله دارم و امیدوارم پاسخ قابل‌قبولی به ما بدهند، وقتی از آنها دلیل این کار را پرسیدم، می‌گویند چون بلیت برای سفر به تبریز وجود نداشته، آنها داور را تغییر دادند. این مسئله از نظر ما قابل‌قبول نیست؛ چراکه ما ساعت 12 به تهران آمدیم و توانستیم برای 30 نفر بلیت بگیریم، چطور ما توانستیم 30 بلیت تهیه کنیم، اما آنها نتوانستند 3 بلیت بگیرند."

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: "اکبریان داور بسیار باتجربه‌ای است، اما چرا باید یک شب قبل از انجام بازی داور تغییر کند، امیدوارم پاسخ قانع‌کننده‌ای به ما داده شود."

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا از تغییر محل برگزاری بازی ناراحت نشدند، عنوان کرد: "ما دوست داشتیم با سازمان لیگ همکاری کنیم و همچنین به خاطر مردم خونگرم تبریز با این مسئله مخالفت نکردیم، اما این تصمیم را در شرایطی گرفتیم که حتی برای هتل محل استقرارمان هم بیعانه داده بودیم. ما تا این اندازه با مسئولان امر همکاری کردیم، اما بدون دلیل موجه داور برگزاری این مسابقه تغییر کرد و از این مسئله گله داریم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ga99

آخرین اخبار