تاریخ انتشار: 1395/10/17 13:10
کد خبر: 237776

یادداشت ویژه / جلیل دوران استعفاء داد یا استعفایش دادند!

درمحافل شنیده شد که جلیل دوران مربی ارزنده ونتیجه گرای فوتبال فارس به یک دفعه از سمت خود درباشگاه قشقایی استعفاء داده است ، این درحالی است که ازشواهدپیداست که وی خودش با رضایت کامل تصمیم به کناره‌گیری نگرفته است.
یادداشت ویژه / جلیل دوران استعفاء داد یا استعفایش دادند!

خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که دوران  خودش استعفا داد و از قشقایی  رفت یا وی را استعفا دادند.

نگاهی به اتفاقات این مدت باشگاه قشقایی و تغییرات عمده دراین تیم  پاسخ این پرسش جامعه را رمزیابی می‌کند. درابتدای نیم فصل وقتی فروردین به کادر فنی این تیم اضافه شد و با شروع نیم فصل وبا اعلام رسمی از طرف باشگاه که شش بازیکن سرشناس این تیم درلیست خروجی قرار گرفتند شاید برای ما حدس آن آسان بودکه قرار است درآینده نه چندان دور اتفاقاتی درباشگاه بیفتد« جلیل دوران چندسالی است درباشگاه قشقایی  هدایت این تیم راعهده دار بود و بعداز موفقیت های بسیار صعود ازمرحله اول لیگ سه و صعود از لیگ سه به دو  ایشان از باشگاه بزرگ قشقایی  با طیب خاطر رفت».

با این تغییر تحولاتی که به نظر خیلی ایشان در نفرات خودایجاد نمود  به نظر می‌رسد  ایشان عامدانه یا غیر عمدی اینکارها را صورت داده است.

با رمز گشایی از اتفاقات این مدت   حتی می‌توان فهمید،  «ایشان با علاقه قلبی استعفا نداده است و برحسب وظیفه ای که به ایشان داده اند استعفا داده است»بدون شک سوالات بسیاری درذهن علاقمندان به باشگاه قشقایی بوجودمی آید که شما مدیرعامل سخت کوش وزحمتکش که شاید اطلاع داشتید قرار است دوران استعفا دهد چرا درتعطیلات نیم فصل اینکارصورت نگرفت تا فرد جایگزین زمان مناسبی برای اینکار داشته باشد؟

اگر قرار بود جلیل دوران ازاین تیم جدا شود دلیل کنارگذاشتن شش بازیکن باتجربه وتاثیرگذار از این تیم چه بود؟

آیا کنارگذاشتن مهره هایی همانند شیری ،کشتکار،کدشکی..  به تیم قشقایی ضربه نخواهد زد؟

آیا بایک شکست درنیم فصل اول وانهم پس از تغییرات بسیار در ترکیب نفرات کناررفتن یا کنارگذاشتن دوران کارصحیحی بود؟

چرا بعداز کنار رفتن البته شما بخوانید کنار گذاشتن ایشان دستیار دوران ،اصغر اکبری (مربی که درغیاب دوران ،درجام حذفی پرسپولیس راحذف کرد )جایگزین موقت ایشان نکردید؟

امیدوارم مسولان باشگاه قشقایی بتوانند جوابگوانتظارات به حق هواداران بسیار خود بااین اتفاقات باشند !!!

نویسنده: علی اکبر زارعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a7lo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان مثل مظلومی رفتار می کند/ چرا هیولای درون معرفی نمی شود؟