تاریخ انتشار: 1395/05/04 15:07
کد خبر: 272003

پرسپولیسی ها بازی را از خانه هایشان ببینند!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از هواداران پرسپولیس می خواهیم حتی الامکان بازی را از خانه هایشان ببینند و به ورزشگاه نیایند
پرسپولیسی ها بازی را از خانه هایشان ببینند!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، غلامرضا بهروان درباره دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس و برگزاری آن در ورزشگاه تختی اظهار داشت: این مسابقه با نظر شورای تامین در ورزشگاه تختی به انجام می رسد. هر چند که قرار نیست به اندازه کل ظرفیت ورزشگاه بلیط بفروشیم.

وی در ادامه افزود: از هواداران پرسپولیس می خواهیم حتی الامکان بازی را از خانه هایشان ببینند و به ورزشگاه نیایند. قرار است در این دیدار بلیط کاغذی بفروشیم چرا که ورزشگاه تختی مجهز به سیستم الکترونیکی نشده است. ۷۰درصد ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها قرار می گیرد و بقیه ورزشگاه خالی خواهد بود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره مکان بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: جا دارد از شورای تامین آذربایجان شرقی تشکر کنم که شرایط مسابقه را فراهم آورده است. ۵۰۰۰ بلیط بیشتر فروخته نمی شود. دو شب پیش بود که دوباره مکان مسابقه تغییر کرد و از کرج به تبریز آورده شد. امیدوارم که این دیدار به خوبی برگزار شود.

بهروان در پایان درباره به تعویق انداختن دربی تبریز گفت: این موضوع امکان ناپذیر است چرا که اردوی تیم ملی را داریم و دو باشگاه مورد نظر هم در تیم ملی بازیکن دارند. به همین دلیل این مسابقه رد زمان مقرر به انجام می رسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kdjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب قطعی برانکو برای بازی فردا