تاریخ انتشار: 1395/10/20 17:12
کد خبر: 237036

استقلال در حلقه محاصره مشکلات

آبی‌پوشان تهرانی که خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر و دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند با مشکلات پرتعدادی مواجه هستند که کار منصوریان را سخت کرده است.
استقلال در حلقه محاصره مشکلات

این درست که منصوریان اعلام کرد که مشکل استقلال را پیدا کرده و آن را می خواهد جراحی کند اما واقعیت این است که حتی اگر منصوریان یک مشکل را پیدا کرده باشد و آن را حل کند مسئله استقلال بیش از این حرف‌هاست و مشکلات دامنه ای وسیع تر از آن دارد که منصوریان به تنهایی حلش کند. در واقع مشکلات استقلال  محدود به یک بازیکن یا یک موضوع نیست بلکه این باشگاه مشکلات عدیده ای دارد که توسط سرمربی نمی توان آنها را حل کرد.

اول: توهم توطئه
بسیاری از بزرگان و مدیران و بازیکنان باشگاه استقلال به غولی اشاره کردند که در حال به هم ریختن باشگاه استقلال است. این موضوع آنقدر تکرار شده که حتی خود منصوریان هم ممکن است از سایه خودش در استقلال بترسد. اینکه کدام باندها در استقلال وجود دارند تصورات را تخریب می کند به عنوان مثال حتی وقتی کاوه رضایی بابت عدم دریافت حقوقش رضایت نامه می خواهد برخی تصور می کنند که این درخواست هم زیر مجموعه آن باندهاست.

با این توضیح باید گفت در چنین فضایی مربیگری کردن و موفق شدن بسیار سخت است و اعصاب و روانی پولادین لازم دارد چرا که هر مصدومیت و هر درخواست رضایت نامه ای در این فایل می تواند طبقه بندی شود حتی اگر اصلا چنین مواردی وجود هم نداشته باشند.

دوم: اختلاف های زیر پوستی
در استقلال همچنان همگرایی وجود ندارد، عضو هیات مدیره می گوید: صلاح نیست کاوه رضایی در استقلال بماند! این در حالی است که مدیر عامل سکوت کرده و در مواجهه با بحران ها مدیریت درستی ندارد. این وسط اما منصوریان اعلام می کند که به کاوه رضایی رضایت نامه نمی دهیم و در استقلال می ماند! این نشان از اختلاف نظر و البته واگرایی همه مدیران است. در واقع در استقلال هر کس ساز خود را می زند.

سوم: دست سرمربی خالی است
عدم توفیق در نقل و انتقالات تا این لحظه عدم رضایت عمومی ایجاد کرده است. تا جایی که در فضای مجازی و حتی حقیقی اعتراض های زیادی ایجاد شده است. با وجود این اعتراض ها اما باشگاه استقلال واکنش درستی نسبت به این ماجرا نداشته و لیست ورودی های منصوریان هنوز خالی است. این یعنی آنکه این سرمربی در آینده نزدیک و در نیم فصل دوم مشکلات زیادی خواهد داشت.

چهارم: نیمکتی خطرناک
اختلاف بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان همچنان ادامه دارد و اگر منصوریان بخواهد رحمتی را روی نیمکت استقلال بنشاند روزهای سختی در انتظارش خواهد بود. حتی اگر تصور کنیم این دروازه بان بسیار آرام روی نیمکت می نشیند اما باز هم هر اشتباه از حسین حسینی می تواند برای او و استقلال گران تمام شود.

پنجم: فشار حلقه محاصره
استقلال دیدار با السد قطر و دربی را در پیش دارد که این دو بازی می تواند بسیار برای این باشگاه تعیین کننده باشد و در صورت عدم موفقیت در این دو بازی یا عدم توفیق کلی در ادامه مسابقات ممکن است تغییراتی وسیع در این باشگاه به وجود آید که از هیات مدیره شروع و نهایتا تا سرمربی ادامه پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lay66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«استقلال» بزرگترین بازنده جنگ داخلی خودش