تاریخ انتشار: 1395/05/04 18:24
کد خبر: 271950

مانع انتقال پوگبا به منچستریونایتد چیست؟

دلیل اصلی که باعث شده تا در انتقال پوگبا به شیاطین سرخ تأخیر بیفتد، فاش شد.
مانع انتقال پوگبا به منچستریونایتد چیست؟

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد که باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد خود به یوونتوس را برای به خدمت گرفت پل پوگبا تا ۹۵ میلیون پوند افزایش داده است و طرفین بر سر این رقم به توافق رسیده‌اند، اما مشکلی که باعث شده تا این انتقال به تعویق بیفتد، بحث بر سر پرداخت کمیسیون مینو رایولا، مدیربرنامه‌های هافبک فرانسوی بانوی پیر است.

هر یک از این دو باشگاه می‌خواهند که طرف مقابل ۲۰ درصد کمیسیون رایولا را بپردازد، این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود که منچستریونایتد برای قطعی شدن انتقال پوگبا حاضر به پرداخت ۲۵ میلیون پوند به مدیربرنامه‌های اوست.

براساس همین گزارش پیشنهاد اولیه شیاطین سرخ به یوونتوس ۹۳ میلیون پوند بوده که از سوی قهرمان ایتالیا رد شده است و در نهایت پیشنهاد ۹۵ میلیون پوندی منچستریونایتد که به‌همراه پاداش‌های در نظر گرفته شده تا ۱۰۵ میلیون پوند خواهد رسید، مورد موافقت قرار گرفته است.

«دیلی‌میل» اعلام کرد که منچستریونایتد و یوونتوس حتی بر سر جزئیات انتقال پوگبای ۲۳ ساله توافق کرده‌اند و قرارداد این بازیکن پنج ساله به ارزش سالیانه ۱۱ میلیون پوند خواهد بود.

رایولا پیش از این در تابستان امسال نقش ویژه‌ای در پیوستن زلاتان ابراهیموویچ و هنریک مخیتاریان به جمع شیاطین سرخ داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jb7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کولیبالی اجازه خروج ندارد