تاریخ انتشار: 1395/10/22 15:44
کد خبر: 236592

برهانی جواب تلفنم را نمی‌دهد

سرمربی پیکان تهران با بیان اینکه نباید فوتبال ما اسیر اختلافات و حاشیه ها شود، گفت: مناقشات به وجود آمده به نفع فوتبال ما نیست و باید جلوی این اتفاقات گرفته شود.
برهانی جواب تلفنم را نمی‌دهد

مجید جلالی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز، گفت: بعد از گذشت نیم فصل شناخت بهتری از تیم ها پیدا کردیم. تمام مجموعه ما از مدیریت، مربیان و بازیکنان همه با شوق زیاد کار می کنند و مصمم هستند تا نیم فصل بهتری داشته باشیم و همین تلاش باعث خواهد شد که به آینده امید بیشتری پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ما پس از  پایان نیم فصل اول یک اردوی خوب را در کیش برگزار کردیم و بعد از آن تمرینات منظمی را در تهران انجام دادیم. حالا هم آماده هستیم به مصاف تیم خوب گسترش فولاد برویم.

سرمربی پیکان تهران در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پیکان نیز گفت: لیست ما هنوز جا دارد. در نیم فصل اول دفاع خارجی خود به همراه برهانی و یک بازیکن زیر ۲۳ سال را از دست دادیم و قرار است از هفته آینده ۹ بازیکن ما از تیم های پایه که همه آنها زیر ۱۹ سال هستند به جمع ما اضافه شوند تا در صورت نیاز، در دیدارهای پیش رو از آنان استفاده کنیم.

جلالی تاکید کرد: سیاست باشگاه، استفاده از بازیکنان جوان در نیم فصل دوم است و فکر می کنم در این مورد هم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به کسب سهمیه آسیایی نیز فکر می کنید یا خیر؟ گفت: هدف ما این است که در این فصل اگر امتیازات ما را به ۳۵ برسانیم، بتوانیم به لیگ قهرمانان نگاه ویژه ای داشته باشیم و به آن اهدافی که مورد نظرمان است، دست پیدا کنیم.

سرمربی پیکان تهران در خصوص جدایی آرش برهانی از پیکان گفت: وقتی که او به جمع ما اضافه شد در بازی اول به طور کامل به میدان رفت اما مقابل صبا دقیقه ۱۵ آسیب دید. برهانی چیزی حدود ۱۰ کیلو اضافه وزن داشت و توانست خود را به وزن ایده آل برساند اما همین مسئله باعث شد تا قوای جسمی اش تحلیل رفته و نتواند تا پایان نیم فصل برای ما بازی کند. او در اواخر نیم فصل با خود من صحبت کرد و از من خواست تیم خوبی خواستار به خدمت گرفتن او است، جدا شود و من هم موافقت کردم و امیدوارم بتواند در تیم آینده اش موفق باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برهانی تیم جدیدش را به شما معرفی کرده است یا خیر؟ گفت: متاسفانه چندین بار به او زنگ زدم اما برهانی جوابم را داد.

وی در خصوص بحث استعفای کارلوس کی روش و اختلاف او با برانکو ایوانکوویچ گفت: به هر حال در فضای حال حاضر جامعه ما، مردم علاقه خاصی به خبرهای حاشیه ای دارند و خبرسازی را دوست دارند اما اگر یک مقدار منطق گرا باشیم و نخواهیم فضا مخرب شود و همه چه مربیان و چه شما رسانه ای ها می توانید به آرام کردن این فضا کمک کنید، این مناقشات به ضرر فوتبال ما تمام خواهد شد. اگر ما حق را به طرفین ندهیم، در نهایت فوتبال سود خواهد کرد و من امیدوارم این مربیان بزرگ، مشکلاتشان را زودتر حل کنند تا تیم ملی متضرر نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpzy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمودی: پیکان نیم فصل سختی پیش رو دارد