تاریخ انتشار: 1395/10/23 14:31
کد خبر: 236372

تصویری از ستاره مد نظر برانکو در تمرینات تیم عربی!

در اولین جلسه تمرینی زیر نظر مربی برزیلی جدید ستاره ایرانی هم به تمرینات العربی بازگشت تا بعد از ماه ها با تیم اصلی به تمرین بپردازد.
تصویری از ستاره مد نظر برانکو در تمرینات تیم عربی!

هم زمان با ورود اوسوالدو دی الیویرا سرمربی برزیلی جدید به باشگاه العربی مراحل بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات این تیم قطری هم فراهم شد تا بعد از نزدیک به چهارماه کاپیتان تیم ملی ایران با استقبال هم تیمی هایش در تمرینات حاضر شده و زیر نظر مربی برزیلی خود را برای بازی های دور برگشت لیگ ستارگان قطر آماده کند.
اشکان دژاگه در این تمرین همچنان با پیراهن شماره ۸۶ در کنار سایر بازیکنان العربی زیر نظر مربی برزیلی به تمرین پرداخت و نکته  جالب این که در طول تمرین با استقبال خوب هم تیمی هایش از جمله بازیکنان خارجی العربی قرار گرفت. آگوئر مربی برزیلی که قرار است به عنوان دستیار در کنار دی اولیویرا روی نیمت حاضر باشد در طول تمرین بارها نکاتی از بازیکنان به سرمربی جدید گوشزد کرد که اشکان دژاگه نیز یکی از آنها بود.
با توجه به این که العربی فردا شب در هفته شانزدهم لیگ ستارگان باید به مصاف الخریطیات برود رسانه های قطری از احتمال حضور اشکان دژاگه در فهرست ۱۸ نفره العربی خبر دادند اما این که او اولین بازی رسمی خود در این فصل را انجام بدهد یا نه بستگی به نظر سرمربی و کادر فنی العربی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456rom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیفا تیم ملی ایران را نقره داغ کرد