تاریخ انتشار: 1395/10/25 12:54
کد خبر: 235992

پهلوان: آقای کی‌روش گفته بود تمرین نکنم

ذوب‌آهن در بازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد در اصفهان توانست از سد حریف مشهدی گذر کند تا در رتبه سوم جدول ماندگار شود.
پهلوان: آقای کی‌روش گفته بود تمرین نکنم

 احسان پهلوان هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص گلزنی یاسر فیضی بازیکن جوانشان مقابل سیاه‌جامگان گفت: یاسر فیضی با گلزنی در این بازی ثابت کرد که ذوب‌آهن متکی به شخص نیست و همه کسانی که در این تیم حضور دارند می‌توانند مثمرثمر باشند. او در سوپرلیگ هم یک گل تاثیرگذار برای ذوب‌آهن به ثمر رساند. در این بازی هم خدا را شکر با گلزنی او ذوب‌آهن 3 امتیاز کسب کرد تا همچنان در رده سوم باقی بماند.

 

او در ادامه گفت: در نیمه اول عملکردمان آنطور که باید و شاید نبود و در واقع از شرایط بازی دور بودیم اما در نیمه دوم از همان ابتدا موقعیت‌های بهتری داشتیم که تنها یک موقعیت‌مان تبدیل به گل شد. البته سیاه‌جامگان هم در این بازی خوب ظاهر شد، آنها از مربی خوب و بازیکنان قدرتمندی بهره می‌برند. برای همین کار را برای گلزنی‌مان در این بازی سخت کرده بودند.  

 

وی درباره اضافه شدن قاسم حدادی‌فر در ادامه دیدارهایشان هم می‌گوید: قاسم حدادی‌فر تازه از مصدومیت رهایی یافته و در تمرینات نیم فصل در کنار تیم بود و در بازی دوستانه‌مان هم گلزنی کرد اما تا هماهنگی زمان لازم است و قطعا قاسم هم به جمع ما به زودی اضافه می‌شود و در ترکیب اصلی ذوب قرار می‌گیرد. 

 

مرتضی تبریزی به دلیل محرومیت مقابل سیاه‌جامگان حضور نداشت و پهلوان درباره نبود تبریزی گفت: طبیعتا حضور مرتضی در  جمع ذوب‌آهن تاثیرگذار است اما همانطور که گفتم ذوب‌آهن جوان‌های خوبی را تربیت کرده که در چنین روزهایی جانشین بازیکنان بزرگی مثل تبریزی باشند اما مطمئن باشید با حضور قاسم و مرتضی از هفته‌های آینده کار حریفانمان سخت خواهد شد.

 

هافبک ذوب‌آهن درباره مصدومیتش هم می‌گوید: در امارات بعد از 2 جلسه تمرین کردن کنار تیم‌ملی همسترینگم کش آمد که خوشبختانه این کشیدگی خفیف بود. بعد از آن با آقای کی‌روش صحبت کردم و ایشان به من گفتند تمرین نکنم تا بهبود پیدا کنم. بعد از حضور در تمرینات ذوب‌آهن سعی کردم خیلی به همسترینگم فشار نیاوردم و بعد از 2، 3 تمرین سبک توانستم خودم را به تیم برای حضور در این بازی برسانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpop6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان ذوب آهن اصفهان: گل را به اسم باد بنویسید