تاریخ انتشار: 1395/10/27 12:48
کد خبر: 235575

آزمون در ژانویه فروخته می شود؟!

رسانه های روسیه از صدور حکم فیفا در خصوص شکایت باشگاه روبین از مهاجم ایرانی روستوف تا 72 ساعت آینده خبر دادند.
آزمون در ژانویه فروخته می شود؟!

بعد از تمام تنش ها و جنجال هایی که بر سر جدایی سردار ازمون از باشگاه روبین کازان و ماندن در روستوف رقم خورد و فدراسیون فوتبال روسیه هم حق را به باشگاه روستوف داد، باشگاه روبین تصمیم گرفت با در اختیار گرفتن بهترین وکلای ورزشی به فیفا شکایت کند تا بلکه به حق و حقوق خود در قبال ستاره ایرانی برسد.

 

با گذشت نزدیک به سه ماه از این دعوای حقوقی، رسانه های روسیه مدعی شدند کمیته انضباطی فیفا تا 72 ساعت آینده یعنی روز 19 ژانویه (30 بهمن) حکم خود در قبال پرونده شکایت روبین کازان از سردار آزمون و باشگاه روستوف را اعلام خواهد کرد. سایت SOV روسیه به نقل از وکیل باشگاه روستوف یوری زایتسف نوشت: «باشگاه روستوف نامه ای از فیفا دریافت کرده مبنی بر این که حکم شکایت روبین کازان برای مالکیت سردار آزمون را تا روز 19 ژانویه صادر و اعلام خواهد کرد تا به این دعوای طولانی مدت پایان داده شود».

 

پیرو همین خبر بسیاری از رسانه های روسی که در ماه ها و هفته های گذشته از فروش قریب الوقوع سردار آزمون به باشگاه بزرگی در اروپا خبر داده بودند، مدعی شدند که حکم صادره از فیفا تاثیر فراوانی در سرنوشت سردار در آینده خواهد داشت چون مذاکرات پنهانی سران روستوف با مشتریان این مهاجم مستعد ایرانی به خاطر این حکم فیفا نیمه تمام باقی مانده است. آزمون که خود مدعی شده هنوز مشخص نیست وضعیتش در نقل و انتقالات ژانویه چه خواهد شد با وجود بازگشت به تمرینات تیم در اردوی امارات هنوز جدی ترین گزینه برای جدایی در زمستان و تامین بودجه لازم برای این باشگاه روسی است چون خبر می رسد روستوف با یکی از مشتریان او بر سر امضای قراردادی 13 میلیون یورویی به توافق اولیه رسیده است.

سایت SPORT EXPREES روسیه هم در تکمیل تمامی خبرهای حاشیه ای پیرامون مهاجم ایرانی روستوف نوشت: «سران باشگاه روستوف بیشتر از این بابت نگران هستند که مستندات ارائه شده از سوی باشگاه روبین فیفا را قانع کند حکم را به سود آنها اعلام کند چون در این صورت محرومیتی دو ساله انتظار سردار آزمون و باشگاه روستوف را می کشد. اما اگر این حکم باب میل روستوفی ها باشد قطعا آنها خود را برای فروش سردار و درآمدزایی چند میلیون یورویی و برطرف کردن مشکلات مالی شان آماده خواهند کرد».

 

با این تفاسیر می توان گفت دلیل اصلی سکوت باشگاه روستوف در قبال تمام پیشنهادات وسوسه کننده ای که از باشگاه های بزرگ اروپایی برای آزمون رسیده بود پرونده دعوای اخیر آنها با روبین کازان در کمیته انضباطی فیفا است اما با این وجود مذاکرات پنهانی این باشگاه با مشتریان در جریان است و هیچ بعید نیست آزمون تا هفته اول بهمن ماه جاری که روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی اروپا است راهی یک تیم بزرگ همچون لیورپول، دورتموند، آژاکس، مارسی و ... شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489ewn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت 2 ساله برای ستاره محبوب تیم ملی فوتبال ایران