تاریخ انتشار: 1395/05/05 09:59
کد خبر: 271821

روز افتتاحیه ی لیگ برتر فوتبال ایران

دیروز بعد زا دوران پر فراز نشیب فصل نقل و انتقالات، بازی های لیگ شانزدهم شروع شد و
روز افتتاحیه ی لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیروز بازی های لیگ شانزدهم با انجام چهار بازی ذسما آغاز گردید تا شاید بتوان پر سر و صداترین فصل این رقابت ها به خصوص در دوران نقل و انتقالات آغاز شود که بد نیست نگاهی در بخش اول به دو بازی از این مسابقات بپردازیم .

(١)

مهدی ایلخانی پور/ بالاخره در تاریخ ٤/٥/٩٥ انتظار ها برای آغاز لیگ خلیج همیشه فارس به پایان رسید ...

بدون شک کمتر دوره ی نقل و انتقالاتی را به یاد می آوریم ، همچون ٢ ماه اخیر فوتبال کشورمان .

نقل و انتقالات در ١٦ تیم برتر فوتبال کشورمان نوید شروع یکی از جذابترین تورنومنت های تاریخ فوتبال کشورمان را می داد ...

 

استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز

در روز نخست و در بازی افتتاحیه ، قهرمان دوره ی قبل و یا به تعبیری مبهم ترین تیم جام باید به مصاف تیمی می رفت که روی کاغذ از اصلی ترین مدعیان کسب قهرمانی است .

تیم امیر قلعه نوعی که در بازار تابستانی بسیار موفق عمل کرد حالا باید در خانه با حریف چغر و مجهول خود دست و پنجه نرم می کرد ، در ابتدا لوسیانو ادینیو پس از بازگشت مجددش به جمع سرخ پوشان تبریزی با  یک قطع توپ عالی و ١ شوت دقیق دروازه ی میهمان آبی پوش را گشود و برای مدعیان عنوان آقای گلی خط و نشان کشید. بازی در نیمه ی اول با همان نتیجه به پایان رسید 

اما در نیمه ی دوم شرایط کمی به سود تیم میهمان برگشت ! استقلالی ها با ارسالی دقیق و ضربه ی سر تماشایی زهیوی بازی را به تساوی کشاندند ، قرمزها بلافاصله واکنش نشان دادند و مجددا شروع به فشار آوردن کردند تا اینکه فرزاد حاتمی بار دیگر تیمش را پیش انداخت ، اما قهرمان فصل پیش دست بردار نبود !

آنها در یک شلوغی داخل محوطه ی جریمه ی تراکتور برای بار دوم اخباری و تیمش را مغلوب کردند اما داور گل را نپذیرفت و نقطه ی پنالتی را نشان داد .

 این موقعیت بهترین فرصت برای زهیوی بود تا خودش و تیمش را ٢ گله کند و از شکست درهفته ی اول نجات دهد . مهاجم فرصت طلب استقلال خوزستان توپ را به تور دروازه ی تراکتور چسباند تا سهم هر تیم از این جدال حساس ١ امتیاز باشد ...

 

ذوب آهن - سیاه جامگان

اما بازی دیگری که از هفته ی اول لیگ برتر و همزمان با بازی مدعیان انجام شد ، بین ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان یا همان مشهد اف سی متحول شده برگزار شد .

شاگردان فرهاد کاظمی که با لباس های همچون لباس اول تیم ملی فرانسه در یورو ٢٠١٦ وارد میدان شدند کار سختی در مقابل قهرمان جام حذفی و سوپر کاپ ایران داشتند .

میزبان خیلی زود از حریف صاحب نامش پیش افتاد ، و در ادامه ی مسابقه نیز به بازی روان و برترش ادامه داد تا دقیقه ی  ٧٤ برای بار دوم دروازه ی شاگرادان یحیی را باز کند تا امید های ذوبی ها را به حداقل برساند . البته ذوبی ها در دقیقه ی ٨٩ یکی از گل هارا جبران کردند اما این گل نتوانست جلوی شکست تیم یحیی گل محمدی را در برابر شاگردان فرهاد کاظمی بگیرد ...

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr8zz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی: می خواهم آقای گل شوم