تاریخ انتشار: 1395/05/05 11:02
کد خبر: 271805

لجبازی استیناف درباره استقلال! / تغییر مدیر عامل آبی پوشان

عضو هیات مدیره استقلال گفت: تا زمانی که تصمیم گیری نشود، بحث تغییر مدیرعامل منتفی است
لجبازی استیناف درباره استقلال! / تغییر مدیر عامل آبی پوشان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، در خصوص بازی استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: معمولا هفته های اول تا پنجم را نمی توان ملاک قرار داد. تیم ها در شرایط بدنسازی هستند و نیاز به زمان دارند تا به شرایط ایده آل برسند.

وی ادامه داد: وقتی بازی به تساوی می رسد راضی کننده نیست. اما در این باره یک توضیح باید بدهیم که آن هم این است بازی را بدون تماشاگر برگزار کردند و این اشتباه باید در تاریخ فدراسیون فوتبال ایران ثبت شود. من نمیدانم دوستان چه توجیهی درباره این اتفاق دارند.

عضو هیات مدیره استقلال افزود: من با تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این باره صحبت کردم و از وی خواستم که این رای تعلیق شده و در صورت تکرار دو برابر برای ما محسوب گردد. ایشان هم نظر ما را قبول کرد و حتی به کمیته استیناف این موضوع را ابلاغ کرد اما فکر می کنم آنها در این باره لجبازی کرده و حرف خود را به کرسی نشاندند.

زمانی در خصوص شرایط استقلال در حال حاضر توضیح داد: با کادر فنی خوبی که ما داریم هواداران مطمئن باشند از بازی سوم به بعد استقلال دیگر را شاهد خواهیم بود. البته تماشاگران هم باید به ورزشگاه بیایند و با حضور خود بازیکنان را دلگرم کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت مدیرعاملی استقلال گفت: آقای افشارزاده همچنان سر کار خود حضور دارند. تا زمانی که تصمیم گیری در این باره نشود بحث تغییر مدیرعامل منتفی است. با توجه به اینکه ما در شروع بازی ها بودیم این هفته جلسه نگذاشتیم اما به احتمال فراوان جلسه هیات مدیره در هفته آینده برگزار خواهد شد و موارد مهم طرح و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anzev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روشن: بزرگی وقتی من را در باشگاه می‌دید، خوب عرض ادب می‌کرد!
ادامه درگیری ها بین روشن و بزرگی؛