تاریخ انتشار: 1395/10/28 15:30
کد خبر: 235323

فولادی‌های سابق پرسپولیس در پی فتح غدیر

پرسپولیس فردا در حالی به مصاف فولاد خواهد رفت که در ترکیب خود دو بازیکن سابق حریف را دارد.
فولادی‌های سابق پرسپولیس در پی فتح غدیر

 سروش رفیعی و محسن مسلمان دو بازیکنی هستند که با سابقه حضور در فولاد فردا به مصاف این حریف خواهند رفت.

سروش رفیعی به عنوان چهره ای  از فجرسپاسی مورد توجه فولاد قرار گرفت و در زمان مجید جلالی پیراهن سرخ این تیم را برتن کرد. البته سروش در زمان حضور جلالی فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نیاورد و تنها 171 دقیقه حضور در ترکیب را در کارنامه اش ثبت کرد، البته این اتفاق تنها مرتبط به او نبود و ساسان انصاری نیز در آن دوره بدون حضور در ترکیب به کار خود خاتمه داد. با حضور حسین فرکی اما شرایط برای رفیعی متفاوت شد و او با حضور در ترکیب این تیم در دیدار برابر ملوان و گلزنی در دقیقه 96 توانست لقب تعویض طلایی را به خود اختصاص دهد و از آن زمان نورچشمی فولادی ها شد و نقش موثری در هفته های پایانی برای کسب عنوان قهرمانی داشت.

او در فصل بعد و در زمان هدایت دراگان اسکوچیچ در این تیم به مرد همه کاره این تیم تبدیل شد و توانست در نیم فصل و در دوران اوج فوتبالی اش به مرد همه کاره سرخپوشان تبدیل شود و 7 گل زده در کارنامه اش ثبت کرد اما بروز مشکلاتی در کارت پایان خدمتش او را از این تیم جدا کرد تا برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شود.  او نیز در روزی که پرسپولیس از نظر پتانسیل فردی شرایط سختی را با توجه به غیبت برخی بازیکنانش پشت سر می گذارد در دومین تجربه پوشیدن پیراهن پرسپولیس امیدوار به پشت سر گذاشتن روز خوب مقابل فولاد است. فولادی که در پایان دوران سربازی این بازیکن در تراکتورسازی به دنبال بازگرداندن او بود و البته در این راه ناکام ماند.

 

محسن مسلمان دیگر بازیکنی است که سابقه حضور در فولاد را در زمان هدایت دراگان اسکوچیچ در کارنامه دارد. شماره 77 آن روزهای فولاد که به صورت قرضی از ذوب آهن راهی سرخپوشان فولاد شده بود نتوانست عملکرد مثبتی از خود در این تیم به جا بگذارد و در اوج ناآمادگی از سوی پرسپولیس برای ادامه همکاری دعوت شد. این همکاری البته روزهای خوشی برای مسلمان به همراه داشت و او توانست با عملکرد خیره کننده خود به مهره ای غیرقابل چشم پوشی برای این تیم تبدیل شود و گلزنی در دربی پایتخت را نیز به کارنامه خود اضافه کند. او که خاطرات خوبی از حضورش در فولاد در ذهن ندارد، فردا به دنبال جبران آن است تا روز فوق العاده ای برابر تیم سابقش رقم بزند و باید دید در کنار سروش رفیعی موفق به فتح استادیوم غدیر و تداوم صدرنشینی پرسپولیس خواهند شد یا خیر.

 

 

 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwqeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی پروین: هر جا توپ است 6 تا پرسپولیسی هم هستند