تاریخ انتشار: 1395/05/05 12:22
کد خبر: 271794

پرسپولیس-سایپا/ پروفسور و شاگرد مچ اندازی می کنند

بازی حساس سایپا و پرسپولیس شامگاه سه شنبه در استادیو تختی به میزبانی نارنجی پوشان برگزار می شود.
پرسپولیس-سایپا/ پروفسور و شاگرد مچ اندازی می کنند

نبرد جذاب هفته اول و رونمایی از پرسپولیس برانکو و البته سایپای حسین فرکی یکی از اصلی ترین سوژه های خبری شروع لیگ می باشد.

از شواهد و قراین این طور به نظر میرسد که برانکو با توجه به مصدومیت بدموقع آرام طبع و عدم صدور مجوز گولچ باید تغییراتی در چیدمان بازیکنان خود بدهد و به احتمال بسیار زیاد مثل همیشه با سیستم 4-4-2 لوزی و با ترکیب بیرانوند-جلال حسینی و ماهینی در قلب دفاع به میدان می رود.

در سمت راست صادق محرمی جوان و جویای نام و در سمت چپ دفاعی انصاری به بازی گرفته خواهند شد هرچند که انصاری در بنامه های برانکو به عنوان مدافع مرکزی به کار گرفتهشده اما مصدومیت آرام طبع باعث انتقال این بازیکن در سمن چپ دفاعی خواهد شد.

در مرکز رمین کامیابی نیا و مسلمان و در کناره ها احمدزاده و عالیشاه بازی می کنند . در نوک پیکان خط حمله نیز امیری و علی پور به کار گرفته خواهند شد.

شاگردان فرکی نیز با توجه به خرید های این فصل و البته مصدومیت فلاح زاده با گلر برزیلی خود الساندرو  سیامک کوروشی و جونیور لوپز در مرکز دفاع و در کناره ها شکوری و سعید لطفی بازی خواهند کرد.

ابراهیم صادقی همیشه نارنجی و از بین شیری و شاه علیدوسن یک نفر به عنوان هافبک های دفعای بازی می کنند و در کتارشان زینالی و ترابی به بازی گرفته می شوند.

در نوک حمله هم غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده به کار گرفته می شموند.

به انتظار نبرد برانکو با شاگرد سابقش حسین فرکی خواهیم ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y596y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شوک بزرگ به برانکو