تاریخ انتشار: 1395/10/29 13:31
کد خبر: 235121

چرا درخواست دایی بررسی نشد؟

علی دایی امروز دومین جلسه محرومیتش را پشت سر می گذارد.
چرا درخواست دایی بررسی نشد؟

البته بعد از صدور رای توسط کمیته انضباطی وکلای علی دایی به رای صادره اعتراض زدند و خواستار بررسی مجدد پرونده شدند اما این اتفاق به زعم وکلای علی دایی رخ نداد و همین مسئله باعث اعتراض آنها شد. 

 

اینکه چرا درخواست علی دایی مورد بررسی قرار نگرفت می تواند دلایل متعددی داشته باشد. از آنجایی که رای صادره از سوی کمیته انضباطی قطعی بوده ارجاع این پرونده به کمیته استیناف امکان پذیر نبود. کمیته استیناف تنها پرونده هایی را مورد بررسی قرار می دهد که قابل تجدید نظرخواهی باشد. 

 

به واقع اگر قرار به بررسی مجدد پرونده بود باید این کار از سوی کمیته انضباطی صورت می گرفت. با درخواست اعاده دادرسی از سوی علی دایی. وکلای علی دایی می گویند این کار را انجام داده اند اما کمیته انضباطی پرونده را بار دیگر مورد بررسی قرار نداده است. 

 

چرا درخواست علی دایی بررسی نشد؟ گفتنی است درخواست اعاده دادرسی از سوی خاطی در صورتی مورد تایید قرار می گیرد که  رئیس فدراسیون فوتبال آن را تایید کرده باشد. شاید مهدی تاج درخواست علی دایی را تایید نکرده و اگر تایید کرده حتما کمیته انضباطی رای ابتدایی خود را تایید کرده و در چنین صورتی نیاز به صدور دوباره رای نیست. اگر رفتاری غیر از این اتفاق افتاده باشد خلاف مقررات بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw7kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واگذاری تمام و کمال تیم امید به فدراسیون فوتبال