تاریخ انتشار: 1395/05/05 14:51
کد خبر: 271760

علیرضا فغانی: تیم کامل داور ایرانی به المپیک ریو دعوت شده است

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت‌های بیشتری از ما داشته باشد، چرا که تیم داوری تنها نماینده ایران در رشته فوتبال در المپیک ۲۰۱۶ ریوست.
علیرضا فغانی: تیم کامل داور ایرانی به المپیک ریو دعوت شده است

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا فغانی در خصوص انتخاب تیم داوری ایران برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 گفت:

در گذشته همیشه داور یا کمک داوری از ایران به‌صورت فردی در المپیک حاضر می‌شد، اما این بار تیم کامل داور ایرانی به این مسابقات دعوت شده است. خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل خوبی در تیم داوری ایرانی وجود دارد.

وی افزود:

ما به بازی‌های بسیار معتبری می‌رویم و امیدوارم این روند روبه رشد در داوران ادامه داشته باشد. تا کنون در المپیک قضاوت نکرده‌ام، اما می‌دانم بعد از جام جهانی، مسابقات فوتبال المپیک از معتبرترین مسابقات است و ما این شانس را داریم که در المپیک 2016 برزیل حضور داشته باشیم. امیدوارم با عملکرد خوب، نماینده‌ای شایسته برای کشورمان باشیم.

داور بین‌المللی کشورمان خاطرنشان کرد:

روز گذشته به‌همراه رضا سخندان و منصوری در فدراسیون حضور پیدا کردیم و دیداری با رئیس فدراسیون داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت‌های بیشتری از ما داشته باشد، چرا که تیم داوری تنها نماینده ایران در رشته فوتبال در المپیک 2016 ریوست.

فغانی درباره کلاس‌هایی که برای آمادگی داوران پیش از آغاز رقابت‌ها در ریو برگزار می‌شود، گفت:

یک هفته پیش از شروع مسابقات، مسئولان کلاس‌های توجیهی را برای آمادگی و هماهنگی بیشتر داوران و کمک داوران برگزار می‌کنند. برهمین اساس پنجشنبه هفتم مردادماه عازم برزیل می‌شویم.

وی ادامه داد:

توقع از ما بالاست و امیدوارم بتوانیم از حیثیت داوری‌مان دفاع کنیم. داوری ما ظرفیت بالایی در آسیا و حتی در جهان دارد و باید بتوانیم در مراحل بالاتر هم قضاوت کنیم.

داور بین‌المللی فوتبال در پایان گفت:

اینکه بگویم چند بازی شانس قضاوت دارم، واقعا سخت است، اما باید این آمادگی را داشته باشیم که هر تعداد بازی را که قضاوت آن به ما داده می‌شود به‌خوبی قضاوت کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbxb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



90 درصد ورزشکاران تیم روسیه از المپیک محروم می‌شوند