تاریخ انتشار: 1395/05/05 15:04
کد خبر: 271756

یادداشت روز/خط به خط با پرسپولیس مدل 95_96

همه چیز عالی به نظر میرسد
یادداشت روز/خط به خط با پرسپولیس مدل 95_96

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،شاید هیچ وقت پرسپولیس را انقدر کامل ندیدیم.تیمی که در هر پستی بازیکنی را دارد که در تیم های دیگر به تنهایی خود یک تیم است.

از بیرانوند گرفته که در درون دروازه قرار است جای سوشا مکانی را پر کند که هیچ وقت نتوانست یک دروازبان کامل برای سرخ ها باشد.در قلب خط دفاعی آن ها سید جلال حسینی و گولج را به خدمت گرفته اند و در بال های کناری این خط از حسین ماهینی و انصاری استفاده خواهند کرد که هر کدام کوه انگیزه اند.

خط هافبک این تیم یک خط هافبک انرژیک و فوق العاده جوان و خوش فکر که متشکل از کامیابی نیا،مسلمان،عالیشاه، فرشاد احمدزاده و احمد نورالهی است، میشود.این خط هافبک به با قدرت جوانی خود، هم به خوبی میتواند در فاز دفاعی قرمزهای پایتخت را همراهی کند و هم در فاز هجومی.

اما نقطه ی ویران کننده ی این تیم که میتواند بلای جان هر تیمی باشد خط هجومی این تیم است.مهدی طارمی آقای گل و بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر در کنار  علی علیپور و وحید امیری تازه به خدمت گرفته شده 3 مهره اصلی این منطقه هستند

.پرسپولیس یک خط هجوم کامل را امسال به نمایش خواهد گذاشت.نام هر کدام از این بازیکنان برای روحیه تیم مقابلشان یک سم به تمام معناست.باید دید برانکو که حالا دیگر از هرکسی برای طرفداران پرسپولیس محبوب تر شده چگونه این ستاره هارا در کنار هم خواهد چید.

نویسنده:احسان خسروی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eznza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلفی مسلمان با طارمی و 3 پرسپولیسی + عکس