تاریخ انتشار: 1395/11/02 15:42
کد خبر: 234514

نصاری:استقلال، شیر پیر است

هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: اصلا بازی آسانی مقابل استقلال نداریم؛ آنها مثل شیر پیر هستند.
نصاری:استقلال، شیر پیر است

حکیم نصاری درباره آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در این دو هفته با آمدن آقا فیروز تیم ما از لحاظ شخصیتی بهتر شده است.

وی درباره پیروزی صنعت نفت مقابل صبا با گل های او و همچنین تساوی با تراکتور در تبریز خاطرنشان کرد: در بازی با صبا و همچنین جدال با تراکتور تمام تیم ما خوب کار کرد. لطف خدا بود که مقابل صبا توپ جلوی پای من قرار گرفت. در بازی با تراکتور هم حق ما برد بود اما قسمت نشد که سه امتیاز را کسب کنیم.

هافبک باتجربه صنعت نفت درباره تقابل با استقلالی که این روزها نتایج خوبی نمی گیرد بیان داشت: استقلال همیشه استقلال است. پارسال هم پرسپولیس این شرایط  را داشت. آنها شانزدهم بودند اما در پایان با تفاضل گل دوم شدند.استقلال، شیر پیر است و نباید دست کم بگیریم. هیچ مسابقه ای اسان نیست. مقابل تراکتور همه می گفتند تیم تبریزی به راحتی به برتری می رسد اما دیدید که ما اگر شانس بیشتری داشتیم می توانستیم به پیرزوی برسیم.

وی درباره کار با فیروز کریمی گفت: من با آقا فیروز در پیکان کار کرده ام. ایشان از لحاظ فنی برای همه اثبات شده هستند اما در این مدت خیلی هم روی مسائل روحی و روانی بچه ها کار کرده اند. همیشه هم کارهای خاصی انجام می دهند که باعث ایجاد تنوع برای بچه ها می شود. در این شرایط بچه ها راحت تر می توانند کار کنند. مقابل استقلال بازی، بازی لحظه هاست. تیم آنها جوان است و میزان دوندگیشان بالاست. البته که ما هم تیم جوانی داریم.

هافبک اسبق استقلال خوزستان درباره شعار هواداران صنعت نفت علیه حسن هوری تصریح کرد: انشالله این اتفاق در بازی فردا رخ نمی دهد. ما هواداران خوبی داریم و امیدوارم فردا تیم را تشویق کنند و حتی حسن هوری را هم حمایت کنند تا بهترین نتیجه که سه امتیاز است را کسب کنیم. اگر استقلال را شکست دهیم کسب رتبه تک رقمی اصلا دور از دسترس نیست. آقا فیروز هم روی این مساله خیلی تاکید دارند.

نصاری در پایان درپاسخ به این سوال که گلزنی به رحمتی راحت تر است یا حسینی، گفت: رحمتی از تجربه بالایی برخوردار است. بی شک او یکی از بهترین گلرهای چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. حالا فرقی نمی کند این سید در دروازه باشد یا آن سید. گلزنی به هر دو سخت است ولی ابتدا دوست دارم مهاجمان ما موفق به گلزنی شوند و اگر قسمت شد من هم برای موفقیت تیمم کاری انجام دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzmpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یعقوب کریمی: پایم پیچ خورد ، بازی را از دست دادم