تاریخ انتشار: 1395/11/03 15:23
کمپین خاموش علیه ساکت!
کد خبر: 234303

راه مناسبی را برای آمدن انتخاب نکردی آقای الهامی

تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود موفق شد ایران جوان بوشهر راشکست دهد.
راه مناسبی را برای آمدن انتخاب نکردی آقای الهامی

نساجی که فصل موفقی را پشت سر می گذارد (البته به لحاظ نتیجه گیری) در طول فصل با حواشی عجیب و غریبی دست و پنجه نرم کرده است.

شاگردان مسگر ساروی موفق شده بودند در مسجد سلیمان در حالی که نه نفره بودند نفت را شکست دهند تا یکی از جدیترین گزینه های صعود به لیگ برتر لقب بگیرند. 

یکی دو روز پیش بود که از سوی مالک باشگاه  مهدی پرهام تغییراتی در کادر فنی نساجی شکل گرفت که در نوع خود بسیار عجیب بود.

ساکت الهامی که از ابتدا مخالفان زیادی را پیش روی خود می دید به عنوان دستیار در کنار مسگر ساروی روی نیمکت نشست اما به یکباره و در حالی که نساجی روز های خوبی را پشت سر می گذارد گفت و گوی های مطرح شده در جلسه مدیران باشگاه به بیرون درج کرد.

در این جلسه که با حضور مالکین و هیات مدیره باشگاه برگزار شد و امیر قلعه نویی ، مسگر ساروی و الهامی نیز حضور داشتند برگزار شد. 

گفته می شود به ساروی مربی محبوب قائمشهر یها پیشنهاد شده تا دستیار ساکت الهامی شود که وی بلافاصله جواب منفی داده است.

بعد از آن ساکت الهامی به عنوان سرمربی نساجی منصوب شد تا شاهد هجمه عظیم مخالفان این انتخاب باشیم.در این چند روز کمپینی خود جوش علیه الهامی شکل گرفته و فرتاک ورزشی پیش بینی روزهای سختی را برای این مربی که همیشه در قامت دستیار فعالیت داشته می کند.

ساکت الهامی باید مواظب باد تا کوچکترین اشتباهی نکند چرا از همان ابتدای ورود روی سکوها محبوبیتی نداشت و با اتفاقات چند روز اخیر و علی الخصوص روش برگزیده شدنش به عنوان سرمربی بیش تر از قبل دچار تنش خواهد شد.

نساجی یکی از پر طرفدارترین تیم های لیگ یک است که برای تماشای بازی های خانگی آن بیش از ده هزار هوادار عاشق فوتبال به ورزشگاه می رود.

خبرنگار:امیرحسین سلیمی زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dgon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سال آینده دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های کرواسی و ازبکستان خواهیم داشت