تاریخ انتشار: 1395/05/06 09:03
کد خبر: 271670

بمب آخر استقلال سپاهانی می شود

بمب آخر استقلال سپاهانی می شود

به گزارس سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی اخوان در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شکست اول سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: در هر دو نیمه توپ و زمین در اختیار ما بود ولی هماهنگی لازم را نداشتیم که البته دلیل آن می تواند به این خاطر باشد که چون بازی تدارکاتی به اندازه کافی برگزار نکردیم.

وی ادامه داد: البته ما در دقیقه ۱۵ یک پنالتی را هم از دست دادیم که در ورزش از این اتفاقات می افتد. ولی با تمرینات این ناهماهنگی قطعا در تیم ما بدست می آید. واقعا ۹۵ درصد تیم تغییر کرده است و تا این نفرات هماهنگی صورت بگیرد زمان لازم است.

سرپرست تیم سپاهان در ارتباط با آخرین وضعیت حاج صفی و سپاهان گفت: حاج صفی در اصفهان است و طبق صحبتی که با ویسی انجام داده است ظرف یکی دو روز آینده کارش با باشگاه سپاهان حل می شود.

اخوان در این باره که آیا سپاهان پنالتی زن خود را مشخص کرده بود که محمدی ضربه را زد و گل نشد گفت: تیم ما پنالتی زن مشخصی ندارد و خود بچه ها محمدی را در داخل زمین از بین خودشان انتخاب کردند و او هم نتوانست ضربه را بزند. ولی انشااله تیم در هفته آینده به شرایط مطلوبی می رسد.

وی در این ارتباط که آیا سپاهان بازیکن دیگری هم به خدمت خواهد گرفت یا نه گفت: غیر از حاج صفی بازیکن دیگری را مدنظر نداریم.

اخوان درباره شکایت پادوانی گفت: ایشان در اختیار باشگاه است و ما تماسی با ایشان نداشته ایم. بازیکنانی که در تمرینات غیبت می کنند با باشگاه مشکل دارند و با کادر فنی و سرپرستی تماسی نداشته اند که البته ممکن است به خاطر مطالبات باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y599b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امروز با مدیربرنامه حاج‌صفی تماس داشتم