تاریخ انتشار: 1395/11/04 16:50
کد خبر: 234022

رحمانی: پیکان به منشا وابسته نیست

ماهان رحمانی هافبک تیم فوتبال پیکان می‌گوید پیکان متکی به فرد نیست و نتایجی که این تیم تا به امروز کسب کرده حاصل کار تیمی است.
رحمانی: پیکان به منشا وابسته نیست

رحمانی در خصوص نتیجه‌ای که مقابل تبریزی‌ها حاصل شد گفت: هرچه فکر می‌کنم حقمان باخت نبود، کمترین امتیازی که از این بازی نصیب‌مان می‌شد مساوی بود. روی سهل‌‌انگاری گل دریافت کردیم. 

 

مجید جلالی یکی، دو هفته‌ای است که از گادوین منشا مهاجم خود را در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند که هافبک پیکانی‌ها در این‌باره می‌گوید: پیکان مهاجم‌های جوان خوب بسیار دارد و اینطور نیست که ما متکی به یک بازیکن بوده باشیم. اگر مهاجمی هم گلزنی کنند فقط کار یک نفر نیست. در نیم فصل اول اگر پیکان نتایج خوبی به دست آورد تنها به دلیل حضور منشا در خط حمله نبود، امروز هم به دلیل نبود او در ترکیب اصلی نیست که ما نتیجه نمی‌گیریم، نتیجه گرفتن یا نگرفتن‌مان به کار تیمی برمی‌گردد. اگرچه از ابتدای فصل مقابل حریفانمان خوب ظاهر شدیم اما روی بدشانسی از حریفانمان گل دریافت کردیم. 

 

او می‌گوید بازی رفت استقلال را با نتیجه‌ای بهتر تکرار خواهند کرد: استقلال تیم خوب با پتانسیل بالاست، آنها در بازی این هفته‌شان مقابل حریف 3 گل به ثمر رساندند که همین انگیزه آنها را چندبرابر کرده اما ما هم تیم دسته و پا بسته‌ای نیستیم. ما در نیم فصل اول مقابل آنها بازی خوبی داشتیم و قطعا آن بازی را با نتیجه بهتر تکرار خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yreae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگویان بازی با پیکان را از دست داد