تاریخ انتشار: 1395/11/06 12:38
گفت‌و گوی فرتاک ورزشی با علی اکبرزارعی ، کارشناس جوان فوتبال کشورمان
کد خبر: 233594

با رفتن مرزبان هیچ‌چیز درست نمی‌شود

علی اکبرزارعی ، کارشناس جوان فوتبال کشورمان که سابقه فعالیت در باشگاههای لیگ یک ،دووسه کشوررا دارد می‌گوید که مربیگری در بسیاری ازباشگاهها ولیگ ها چرخشی است و هیچ‌چیز قرار نیست درست شود و هیچ‌وقت فوتبال ما مثل قبل نخواهد شد.
با رفتن مرزبان هیچ‌چیز درست نمی‌شود

خونه به خونه  با این شرایط باهیچ مربی  نمی‌تواند حتی جز تیمهای مدعی قرار بگیرد  و به لیگ برتر  راه پیدا نخواهد کرد و اگر بازهم مربی ایرانی برسر این تیم بیاید همین اتفاق ادامه‌خواهد داشت و این اصلا ربطی به مرزبان  یا درخشان یاهرکسی دیگر  ندارد مربی ایرانی احساسی عمل می‌کند و نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد باید یک مربی خارجی خوب با شرایط موجود دراین باشگاه ، به این تیم اضافه شود تا بتواند این تیم را از بحران خارج کند.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره  تفاوت بازی‌ های خونه به خونه بافصل قبل  می‌گوید که این تیم نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند و تا وقتی که این‌گونه بازی می‌کند و وقتی برنده بازی است فکر می‌کند که بازی تمام شده است این اتفاق رخ می‌دهد و بازی را به حریف واگذار می‌کند. بنده درابتدای فصل عرض کردم که  این تیم درخرید بازیکنان دچار اشتباهات بسیاری شد  و این ضعف با رفتن مرزبان  درست نخواهد شد و همین‌گونه می‌ماند.

سرمربی اسبق میناب طیور  معتقد است که این تیم نیاز داردتا تقویت شودچه در کادرفنی وچه در بازیکنان ، متاسفانه باخرید چندمهره اسمی درابتدا فصل نتوانستند نتایج خوبی راکسب کنند.

به‌نظر شما شرایط خونه به خونه  در حال حاضر چطور است و این‌که با کناررفتن مرزبان  در ادامه چه‌کار خواهد کرد؟

خونه به خونه  فصل را خوب شروع نکرد، از انتخاب بازیکنان گرفته تا کادرفنی،  هیچ‌کدام از این‌ها در حد خونه به خونه ایی که قراربود صعودکند نیستند و نمی‌توانند برای این تیم خوب نتیجه بگیرند. 

در باشگاه خونه به خونه  حالتی به‌وجود آمده است که احساسی تصمیم می‌گیرند و تیم بر همین اساس بسته شده است باید قبول کنیم مرزبانی که فصل گذشته توانست بااقتدار باپیکان به لیگ برترصعودکندچه اتفاقی برای ایشان افتادکه باید باخونه به خونه قطع همکاری کند.

 از اول که ایشان  به بابل آمد فکر می‌کردم که نتواند نتیجه بگیردو شرایط این تیم را خراب کند.

بنظر شما مرزبانی که  هم فصل گذشته پیکان رابه لیگ برتر رساند  آیا نمی تواتست با ادامه فعالیت خوددرخونه به خونه این تیم را از بحران خارج کند؟

شرایط فصل گذشته پیکان  با این تیم فرق می‌کند، این تیم از نظر فوتبالی،مهره وتماشاگر خیلی با پیکان متفاوت است. حداقل پیکان بازی‌های خوبی هم به نمایش می‌گذاشت و هر بازی رو به پیشرفت بود نه این‌که یک بازی برنده باشد بازی بعد بازنده و این ضعف مرزبان است، فصل گذشته پیکان  توانست قهرمان لیگ شود اما خونه به خونه امسال نمی‌تواند حتی جزو مدعیان باشد و هیچ پیشرفتی در لیگ نخواهد داشت.
photo_2017-01-25_11-03-01

خونه به خونه  در بابل باید با رفتن مرزبان  بازی کند،فکر می‌کنید که خونه به خونه  بتواند در بابل برنده شود؟

بین حرف زدن تا عمل کردن خیلی متفاوت است این که بنده بگویم که برنده هستند این را باید در بازی ثابت کند نه در حرف زدن، اگر تیم خونه به خونه باهواداران خودش  بخواهد بازی کند قطعا برزیل را هم می‌برد و نیازی به تاکتیک نیست این که هواس بازیکنان به هواداران پرت می‌شود و باعث می‌شود که بازی واگذار شود، دیگر بازیکنان خونه به خونه  در بازی های آینده  نباید دربازی هاترسی داشته باشد، درست است که این فصل نماینده بابل از نظر تاکتیک خیلی ضعیف‌تر از فصل قبل است اما این را هم بدانید که درفصل گذشته بسیاری از حریفان روبروی این تیم  بازنده شده‌اند و قطعا محتاط‌تر بازی خواهند کرد.

فکر می‌کنید با رفتن مرزبان وضعیت باشگاه خونه به خونه  درست خواهد شد؟

مربیگری در تیم های ما درلیگ های مختلف  به صورت چرخشی شده است  تا وقتی‌که این رفتارهادر فوتبال ما باشد  نمی‌تواند گفت خونه به خونه  تیم خوبی می‌شود، به نظر من  خونه به خونه نیاز مربی خارجی باکارنامه دارد تا یک مربی ایرانی که ازروی روابط به آنجابیاید،البته بنظرمیرسد  اگر مربی خارجی به این تیم اضافه شود نیم بیشتر مشکلات این تیم حل خواهد شد اگر فکر کنید مرزبان  برود و یک مربی ایرانی بیاید باز همین شیوه باخت ادامه خواهد داشت و چیزی در این تیم درست نخواهد شد.

خبرنگار: امیرحسین سلیمی زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrkdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین خارجی استقلال رفتنی شد