تاریخ انتشار: 1395/11/06 14:48
کد خبر: 233568

روزهای تلخ ساسان آقای گل!

ساسان انصاری به دنبال این است که در بازی با سیاه جامگان با توجه به محرومیت طارمی گلزنی کند و اختلافش با ستاره پرسپولیس را باز هم زیاد کند.
روزهای تلخ ساسان آقای گل!

ساسان انصاری فصل قبل برای فولاد 10 گل زد و از اصلی ترین عوامل بقای فولاد در جدول بود، انصاری در ابتدای فصل یک انتخاب اشتباه کرد و بسیار زود از نظرش برگشت. او که به پرسپولیس رفته بود بعد از بازی هفته چهارم و زمانی که دید جایی در پرسپولیس ندارد جدا شد و به فولاد بازگشت.

 

انصاری در همان بازی اول برای فولاد گل زد و این گلزنی ها ادامه یافت، او در 10 بازی برای تیمش 12 گل زد و بسیاری از امتیازات را تیمش جمع کرد، اما در 4 هفته اخیر انصاری گل نزده و البته فولاد نتوانسته ببرد.

 

اگر کمی درباره گل هایی که انصاری وارد دروازه حریفان کرده، دقت کنیم متوجه خواهیم شد که 10 گل از 12 گل را انصاری در ورزشگاه غدیر وارد دروازه حریفان کرده است و این ورزشگاه برای او خوش یمن است. او در برابر تراکتورسازی و سپاهان تنها بیرون از خانه گلزنی کرده که هر دوی آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

مهاجم اهل نورآباد ممسنی فولاد در غدیر همه نوع گلی زده است، استفاده از ریباند، شوت از راه دور، قطع به موقع توپ، پنالتی که نشان می دهد انصاری یک مهاجم کامل است و البته او را متهم به خودخواهی می کنند. این اتهامات و حضور ارنست ان فور در ترکیب  اصلی باعث شد تا در آخرین بازی فولاد ساسان دیگر مهاجم اول تیمش نباشد و شاید این موضوع باعث شود تا او کمی از گلزنی دور شود و باتوجه به حرکت پله پله طارمی موقعیت آقای گلی را از دست بدهد.

 

البته انصاری بدشانس هم بوده است، او در این چهار بازی اخیر موقعیت هایی داشته که در کمال بد شانسی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفته اند و یا اینکه در بازی با  پرسپولیس حریف بیرانوند نشده و البته داور یک پنالتی درست به نفعشان را نگرفته است.

 

حال انصاری امیدوار است تا در بازی با سیاه جامگان گلزنی کند و اختلافش با طارمی را باز هم زیاد تر کند، طارمی در بازی با صبای قم محروم است و این فرصت عالی برای ساسان است. 

 

البته ساسان یک رقیب جدی دیگر برای آقای گلی نیز دارد، مرتضی تبریزی مهاجم همدانی تیم سبرپوش اصفهانی البته 5 هفته است که گل نزده است و اکنون مهدی طارمی را کنار خود می بیند. تبریزی این فرصت را دارد تا با گلزنی در بازی بعدی تیمش باز هم طارمی را به رده سوم جدول بفرستد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrg56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده‌باش نیمکت پرسپولیس برای صبا