تاریخ انتشار: 1395/11/06 16:40
کد خبر: 233554

با تدبیر مشکل برانکو و کی‌روش حل می‌شود

چالش میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی باعث شده تا اهالی فوتبال نگران آینده این اختلاف نظر شوند. مساله ای که پادرمیانی وزارت ورزش را نیز در پی داشته است.
با تدبیر مشکل برانکو و کی‌روش حل می‌شود

کارلوس کی روش بابت عدم همکاری باشگاه‌ها در مسیر برنامه‌هایش برای حضور در جام جهانی معترض است. پرسپولیس با توجه به داشتن 9 بازیکن ملی‌پوش به دغدغه مدنظر اضافه کرده است تا بعد از درخواست برانکو برای عدم برگزاری اردوها در خلال دیدارهای لیگ برتر و تعطیلات نیم فصل با واکنش کارلوس کی روش مواجه شود. اختلافی که با صدور بیانیه طرفین و گفتگوهایی به چالش بزرگی تبدیل شده است و در این میان واکنش وزارت ورزش و دیگر مسوولان را نیز در پی داشته است. بعد از اینکه چندی پیش جلسه میان مسوولان فدراسیون فوتبال، مدیران پرسپولیس و همچنین وزیر ورزش در خصوص اختلاف نظر بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ برگزار شد، اکنون سلطانی فر ابراز امیدواری می‌کند چالش طرفین به زودی برطرف شود. 

 

مسعود سلطانی‌فر در این باره گفت:‌ فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می‌کند و تاکنون هم توانسته قدم های خوبی را در این رابطه بردارد به گونه‌ای که هم اکنون آرامشی ایجاد شده است. امیدواریم با تدابیر ریاست فدراسیون فوتبال و مدیر باشگاه پرسپولیس این مساله به زودی حل می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6ga9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدراسیون ناز کی‌روش را می‌خرد!