تاریخ انتشار: 1395/11/06 17:32
کد خبر: 233546

فروزان: از پرسپولیس هم امتیاز می‌گیریم

عملکرد مثبت صبای قم در چند دیدار اخیر باعث شده تا این تیم امیدوار باشد برابر پرسپولیس نیز از شرایط حریف برای کسب امتیاز سود ببرد.
فروزان: از پرسپولیس هم امتیاز می‌گیریم

محسن فروزان بعد از نیم فصل حضور در لیگ دسته اول، اکنون در صبای قم حضور یافته و در دو دیدار اخیر این تیم موفق شده با بسته نگه داشتن دروازه اش نقش اساسی در کسب 4 امتیاز این تیم ایفا کند. او که در فصل گذشته و در هفته پایانی با عملکرد مانع از دستیابی پرسپولیس به تعداد گل لازم برای کسب عنوان قهرمانی شده، اکنون امیدوار است مانع از شکست صبای قم شود. او در رابطه با دیدار این هفته برابر پرسپولیس می‌گوید: شرایط خوبی دارم و این مساله باعث شده تا به کسب امتیاز برابر پرسپولیس کاملا امیدوار باشیم. فرصت مناسبی برای تمرینات مناسب تا پیش از این دیدار داریم و باید کاملا از نظر ذهنی و روحی مهیای این باشیم. 

وی ادامه داد: بازی برابر پرسپولیس یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما خواهد بود و کسب امتیاز از این بازی می‌تواند کمک زیادی به بقای ما داشته باشد. البته باید هدف‌مان را از بقا به کسب جایگاه بهتر در جدول تغییر دهیم و امیدوارم این اتفاق برای ما در ادامه بازی‌ها رخ دهد. 

فروزان در رابطه با اینکه آیا موفق به این خواهد شد که عملکرد فصل گذشته‌اش با راه آهن را اینبار با صبا برابر این تیم تکرار کند، گفت: من اهداف بزرگی با صبا دارم و همین مساله باعث شد تا در بازی قبل مقابل ماشین سازی علیرغم تب و لرز تصمیم به حضور در زمین بگیرم. انگیزه تمام بازیکنان ما برابر پرسپولیس زیاد است و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. من نیز از مساله مستثنی نیستم و می‌خواهم اینبار بی نقص ترین عملکردم همراه با نتیجه را پشت سر بگذارم.

دروازه بان صبا در خصوص اینکه نگران عملکرد مناسب تهاجمی حریف نیست گفت: برای حریف احترام زیادی قائلم و آنها در طول دو فصل اخیر عملکرد مناسبی در این زمینه و با حضور برانکو ایوانکوویچ پشت سر گذاشته اند. من هیچ ترسی از این بابت ندارم و اتفاقا دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد اما اکنون در قم نیز با حمایت هواداران تنها به کسب امتیاز فکر خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrknj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای تلخ ساسان آقای گل!