تاریخ انتشار: 1395/05/06 17:23
کد خبر: 271574

عبداللهی:آیا باید با لباس های بالای ناف وارد زمین می شدیم؟

دستیار ویژه بهرام افشارزاده گفت: بازیکنان ما سکوهای خالی را که دیدند توی ذوق شان خورد.
عبداللهی:آیا باید با لباس های بالای ناف وارد زمین می شدیم؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

نصرالله عبداللهی،درباره توقف استقلال مقابل نفت اظهار داشت: بازی اول ما یک مقدار برای ما سخت بود زیرا هنوز به هماهنگی نرسیده ایم اما شرایط بهتر خواهد شد و می توانیم به همان چیزی که مدنظر هواداران است برسیم البته نیمه اول بد نبودیم. 

وی درباره تعریف و تمجید کارشناسان از عملکرد پرسپولیس بیان داشت: آنها به نظرم بد نبودند اما در نظر داشته باشید که ما تغییرات زیادی داشتیم و آنها تغییر چندانی نداشتند. استقلال خوزستان هم که تغییر زیادی نداشت خوب بازی کرد. 

پیشکسوت استقلال درباره غیبت تماشاگران در بازی اول گفت: بازیکن استقلال وقتی سکوهای خالی را دید توی ذوقش خورد به خصوص نفرات جدیدمان زیرا آنها در تمرینات 4،5 هزار نفر را دیده بودند و وقتی وارد آزادی شدند دیدند کسی نیست از نظر روحی کمی افت کردند.

عبداللهی درباره پیراهن های عجیب استقلال در بازی اول خاطرنشان کرد: اینکه که می گویند ما ملحفه دوخته ایم درست نیست. بازیکنان لباس ها را بردند و وقتی دیدند کوچک است به ما اطلاع دادند  ما هم زمان نداشتیم و مجبور شدیم لباس ها را به یک خیاط بر سانیم  و او هم هنرنمایی کرد و توانستیم همان لباس ها را بر تن کنیم.

وی درباره اعتراض اسپانسر لباس های استقلال به این اقدام باشگاه گفت: چه کار باید می کردیم؟ آیا باید با لباس های بالای ناف وارد زمین می شدیم؟ ما اتفاقا با آنها تماس گرفتیم اما چون زمان نداشتیم مجبور شدیم به یک خیاط مراجعه کنیم. 

دستیار ویژه بهرام افشارزاده درباره خبر بازگشت وحید طالب لو به این تیم که امروز بهرام افشارزاده در گفت وگو با کاپ اعلام کرده بود، تصریح کرد: من بعد از بازی به دماوند آمدم و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده امروز هم که باشگاه تعطیل بود. قطعا آقای افشارزاده بهتر می داند و اگر این را گفته اند درست گفته اند.

وی درباره این نگرانی که منصور پورحیدری باتوجه به بیماری اش روی نیمکت استرس زیادی را تحمل می کند به کاپ عنوان کرد: منصور پورحیدری وقتی روی نیمکت است روحیه  اش بالا می رود.این موضوع فکر می کنم هم برای خودش خوب است و هم برای استقلال. 

عبداللهی در پایان درباره خبر درگیری امین حاج محمدی با یکی از جانبازان جنگ تحمیلی گفت: من متوجه این موضوع نشده ام ولی وقتی از خود این بازیکن پرسیدم گفت که این بحث صحت ندارد و درگیری ای ایجاد نشده است. مطمئن باشید بازیکنان ما برای این عزیزان احترام خاصی قائل هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jmwv

آخرین اخبار