تاریخ انتشار: 1395/05/06 17:52
کد خبر: 271568

اختلافات «سه تفنگدار» پرسپولیس با عالیشاه!

به نظر می‌رسد سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با کاپیتان سوم این تیم اختلاف دارند.
اختلافات «سه تفنگدار» پرسپولیس با عالیشاه!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا رابطه بسیار صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و در بیشتر لحظات تمرین و حتی بیرون از زمین مسابقه دقایق زیادی را با همدیگر می‌گذرانند.

 

رابطه این سه به قدری با همدیگر خوب است که عکس‌های سه نفره زیادی در صفحات شخصی آنها در اینستاگرام به چشم می‌خورد و حتی لقب «سه تفنگدار» را برای خودشان انتخاب کرده‌اند. مسلمان، احمدزاده و کامیابی‌نیا رابطه خوبی هم با مهدی طارمی دارند و شنیده می‌شود همین موضوع باعث تیره و تار شدن رابطه «سه تفنگدار» پرسپولیس با امید عالیشاه شده است.

 

عالیشاه که فصل قبل بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می‌بست، پس از جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از جمع سرخ‌پوشان و پیوستن به تیم فوتبال ریزه‌اسپوز ترکیه، پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که به عقیده بسیاری طعنه به این دو بازیکن بود.

 

در بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل سایپا، عالیشاه می‌توانست با یک پاس، مسلمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما این کار را انجام نداد تا شائبه اختلافات میان این دو شدت بگیرد. نکته‌ای که باعث شده صحت این موضوع تقویت شود، جای خالی عالیشاه در عکس‌های تیمی پرسپولیس، در صفحات شخصی مسلمان، احمدزاده و کامیابی‌نیا است.

 

عالیشاه در هیچ یک از عکس‌های تیمی صفحات این ۳ بازیکن جایی ندارد. شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها برای جلوگیری از خشم برانکو و نیمکت‌نشینی احتمالی، اختلافات را پنهان نگه داشته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq7nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوبانوف: می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود